10:25

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد طی رایزنی با گروه‌های تئاتری، فعالیت و اجراهای این مجموعه از اواخر هفته جاری ازسرگرفته می‌شود.
امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت ازسرگیری اجراهای گروه‌های تئاتری در این مجموعه، به خبرنگار مهر گفت: به امید خدا با رایزنی‌هایی که با گروه‌ها انجام می‌دهیم و در صورتی که شرایط به‌گونه‌ای باشد که گروه‌ها بتوانند تبلیغات نمایش خود را انجام و شرایط برای بلیت‌فروشی فراهم شود، از اواخر هفته جاری اجراهای مرکز تئاتری از سر گرفته می‌شود.
وی یادآور شد: سعی‌مان بر این است که از اواخر هفته جاری فعالیت مرکز تئاتر مولوی از سرگرفته شود اما فشاری روی گروه‌ها نمی‌آوریم تا ارزیابی لازم را برای جذب میزان مخاطبی که مدنظر دارند، انجام دهند. در واقع با گروه‌ها با نگاه تعاملی پیش می‌رویم.
حریری در پایان سخنان خود درباره وضعیت انتشار فراخوان مدرسه تئاتر مولوی، تأکید کرد: فراخوان مدرسه تئاتر مولوی آماده است و مترصد منتشر کردنش بودیم که به دلیل شرایط و وضعیتی که پیش آمد دست نگه داشتیم. قطعاً در مهرماه فراخوان را منتشر می‌کنیم تا ثبت‌نام‌ها انجام شود و در آبان جلسه انتخاب افراد از میان متقاضیان را انجام خواهیم داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *