11:53

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که اختلاف‌نظرهای سالن‌دارها و تهیه‌کنندگان کنسرت‌های موسیقی رفع و اجراهای زنده موسیقی از آذر به طور حتم برگزار می‌شود.
برگزاری کنسرت های موسیقی با اعلام مسئولان نهادهای خصوصی و دولتی بار دیگر از آذرماه کلید می خورد. اما برای این رویداد هنری پرمخاطب، زمینه‌هایی باید فراهم می‌شد. برخی تهیه کنندگان و برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی جلساتی بین برگزارکنندگان کنسرت ها و سالن دارها به منظور فراهم کردن زیرساخت های کنسرت ها برگزار و پیشنهادهای تهیه کنندگان در اختیار سالن دارها قرار داده شده است.
محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با ایرنا درباره برخی اختلاف نظرها میان سالن دارها و تهیه کنندگان کنسرت ها، تاکید کرد: نقطه نظر سالن دارها و تهیه کنندگان کنسرت ها به زودی با ارائه راهکارها تأمین می شود.
وی با بیان اینکه هیچ نگرانی برای برگزار نشدن کنسرت ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تبادل نظر میان برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی در حال انجام است و اجراهای زنده موسیقی به طور حتم در آذرماه برگزار می شود.
شالویی اظهار داشت: شرایط باید برای حضور علاقه مندان به کنسرت ها در سالن ها فراهم شود.
سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ در ادامه این گفت و گو اعلام کرد که هنوز قیمتی برای بلیت‌های کنسرت تعیین نشده است.
بر اساس اعلام پیشین مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی، کنسرت ها بعد از ۲۰ ماه وقفه از آذرماه در سالن هایی که آمادگی دارند، آغاز می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *