10:52

یکی دو سال گذشته برای محمد ساربان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون سال‌های سختی بود. او دچار بیماری بود و باید دوران مراقبت و نقاهت را می‌گذارند ولی خوشبختانه این روزها حال و احوالش خوب است و امید دارد که سال آینده در تئاتر روی صحنه برود.
به گزارش ایسنا، اردیبهشت سال ۹۹ محمد ساربان، هنرمند پیشکسوت به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و مدتی بعد روند درمان و مراقبت خود را در منزل ادامه داد اما خوشبختانه حالا حالش خوب است و خوشحال است که همکارانش برای کار کردن عجله دارند و می‌خواهند بیکاری دوران کرونا را جبران‌کنند.
ساربان درباره حال و احوال خود به ایسنا می‌گوید: خوشبختانه حالم خوب است. این روزها کتاب می‌خوانم، آواز می‌خوانم، فیلم می‌بینم و خلاصه مشغولم.
او که سال گذشته از خانه‌نشینی بسیاری از هنرمندان حرفه‌ای در دوران کرونا غمگین بود و دغدغه معیشت همکاران خود را داشت، درباره حضورش در تئاتر هم می‌گوید: مدتی به دلیل کرونا، فعالیت‌های تئاتری کمرنگ بود ولی الان خوشبختانه بچه‌ها مشغول کار هستند و من هم خیلی امید دارم که سال آینده روی صحنه بروم. البته خودم که قصد کارگردانی ندارم ولی اگر بعد از عید پیشنهاد بازی در تئاتر داشته باشم، حتما به صورت جدی به آن فکر می‌کنم.
او که همواره تئاتر را برای خود اصل می‌داند، ادامه می‌دهد: خدا را شکر کرونا تا حدودی فروکش کرد و دوستان تئاتری مشغول کار شدند. همه هم عجله دارند که به سرعت کار کنند. می‌خواهند این مدت بیکاری و کار نکردن را زودتر جبران کنند.
ساربان که تازه‌ترین فیلمش «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری اکران شد، حالا مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی است که قرار است ماه محرم از تلویزیون پخش شود.
این بازیگر در آخرین روزهای قرن اخیر امیدوار است که سده آینده، همه چیز رو به بهبود برود و جهان روزهای بهتری را تجربه کند.
محمد ساربان بازیگری است که در کارنامه هنری خود بازی در آثاری همچون «شاپرک خانوم» (بیژن مفید)، «دایره گچی قفقازی» (داریوش فرهنگ)، «ادیپ شهریار» (مهدی هاشمی)، «سربازه» (هرمز هدایت)، «پادشاه مار» (گلاب آدینه)، «کلبه عموتم»، «ایکارو»، «۲۳۴۲ روز بد» ( بهروز غریب‌پور)، «سلامان و ابسال» (مهدی شمسائی )، «آتش افروزان»، «سوگ سیاوش»، «باغ آلبالو» و« یوسف و زلیخا» (پری صابری)، «هفت نمایش» (اسماعیل خلج)، «رکاب» (عزت‌الله مهرآوران ) را به ثبت رسانده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *