10:58

نمایش، محیطی، مشارکتی «یوکایدی در جستجوی گنج» به نویسندگی کارگردانی سجاد آقابابائی از 6 تا 30 مهرماه هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 18 در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران آزمایشگاه تماشاگران تئاترنارنجی در ادامه فعالیت‎های خود در راستای تئاتر پداگوژیک و مشارکتی خارج از فضای سالن اجرا  نمایش یوکایدی در جستجوی گنج به نویسندگی و کارگردانی سجاد  آقابابائی را در فرهنگسرای نیاوران به صورت محیطی و به شکل سیار در محوطه باز مجموعه هنری نیاوران برای گروه سنی کودک اجرا می‎کند در این نمایش کودکان با اجرا همراه می‎شوند  مخاطب در طول مسیر سیار نمایش با بازی‎های مختلف به دنبال گنج پنهان می‎گردد.
همچنین در این نمایش در راستای کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان علاقه‎مند به حوزه نمایش از گروه سنی ۳تا ۱۵ سال در کنار بازیگران بزرگسال گروه به ایفا نقش میپردازند.
آزاده شهریاری فر مشاور اجرایی و طراحی بازی‎های مشارکتی نمایش را بر عهده دارد و مخاطبان را با زندگی در شرایط سخت، احترام و محافظت از محیط زیست، اتحاد و انجام کار گروهی بصورت عملی آشنا می‎کند.
شایان ذکر است اجرای نمایش به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردادماه به اوایل مهرماه موکول گردید.
علاقمندان جهت دیدن اجرای “یوکایدی در جستجوی گنج” می‎توانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.
جهت تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *