10:52

نمایش خپلک به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی پویا شش پری، از 1 تا 24 دی ماه ، سه روز پایانی هر هفته در ساعت 16، با مشارکت و حمایت فرهنگسرای نیاوران در سالن شماره 2 این فرهنگسرا به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران «نمایش خپلک» داستان موش بازیگوشی به نام خپلک است که وقتی به اشتباه تصور می کند مامان موشه خواهرش را بیشتر از او دوست دارد تصمیم می گیرد یکی از روزها بی اجازه و به تنهایی از خانه خارج شود.
غافل از اینکه بیرون خانه موش ها، پیشی سیاهه در کمین است. خپلک با خارج شدن از خانه با ماجراهای جدیدی رو به رو می شود‌ که باعث میشوند او به اشتباهش پی ببرد.
کودکان دلبندمان با دیدن این نمایش شاد و موزیکال که تلفیقی از اجرای بازیگران و عروسکهاست متوجه ارزش اتحاد و پشتیبانی از یکدیگر بین اعضای خانواده می شوند.
از دیگر نمایش هایی که به کارگردانی پویا شش پری به صحنه رفته اند، می توان به خاله مهربون و دوستاش، بندانگشتی، ملودی آن شب و نمایش نگو نمیشه که مورد استقبال مخاطبین فرهنگسرای نیاوران نیز قرار گرفت اشاره کرد.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
دستیارکارگردان و برنامه ریز: یکتا مقدس فر
آهنگساز: فرید نوایی
طراح عروسک: علیرضا حسین پور
طراح لباس: سمیرا شش پری
بازیگران و عروسک گردانان: سپیده ساعدی، پویا شش پری، هانیه رهگذر، زیبا مروی
علاقمندان می توانند برای تماشای نمایش «خپلک» ضمن رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، سه روز پایانی هر هفته،ساعت ۱۶ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.
لطفا برای هماهنگی جهت تهیه بلیط با شماره ۰۹۱۹۱۳۰۸۵۷۶ تماس گرفته و یا به سایت تیوال مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *