13:41

نخستین اجرای نمایش «بی چرا زندگان»، با حضور مهمانان ویژه و استقبال مخاطبان در تئاتر شهر روی صحنه رفت.
به گزارش رسیده، سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر، از ساعت ۲۰ دوشنبه، دوم خرداد ماه یک هزار و چهارصد و یک، میزبان نخستین اجرای نمایش «بی چرا زندگان» نوشته لیلی عاج با کارگردانی الهام شعبانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی‌نژاد شد.
در این اجرا که با استقبال بسیار خوب مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر برگزار شد، هنرمندان عرصه تئاتر و سینما و تنی چند از روزنامه‌نگاران، نویسندگان و منتقدان حضور داشتند و در پایان این اجرا به این مهمانان تقدیم شد. در این اثر نمایشی بازیگرانی همچون (به ترتیب ورود به صحنه): یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی، توماج دانش‌بهزادی، آیه کیان‌پور، حمیدرضا محمدی و سمیه برجی ایفای نقش می‌کنند.
این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای در مورد زندگی یک خبرنگار و اتفاقاتی که به صورت روزمره برای او می‌افتد است. الهام شعبانی کارگردان این نمایش در آثار مختلفی از جمله «عاشقانه»، «ریکاوری»، «ملکاوان»، «ملکه گدایان»، «الیور تویست» و «خواب زمستانی» و… به عنوان بازیگر و طراح لباس فعالیت داشته است.
از عوامل و گروه اجرایی این نمایش می‌توان به: مجری طرح: رها جهانشاهی، جانشین تهیه: بهزاد جاودانفرد، مدیر تولید: هاتف کلاته، طراح صحنه: امیر حسین دوانی، طراح نور: علی کوزه‌گر، آهنگساز و طراح صدا: بابک کیوانی، طراح گریم: وحدت سرچونی، طراح لباس: مهرنوش بیانی، طراحان حرکت: علیرضا و محمدرضا شریفی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمدحسن درباغی‌فرد، منشی صحنه: لاله ابید، دستیاران طراح نور: امیرحسین سیر، علیرضا و محمدحسین کوزه‌گر، مجری گریم: سارینا بیگی، دوخت لباس: زهرا بهرامی، طراح پوستر و بروشور: پدرام تنعمی، ساخت تیزر: جاوید علی‌پور، عکاس: بابک حقی، مدیر امور رسانه و تبلیغات: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.
این خبر در پایان یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌ روزهای جدید نمایش «بی چرا زندگان» می‌توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/p/bichera.zendegan مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *