آخرین وضعیت پرونده تیراندازی سر صحنه «زنگار»

18:53

«الک بالدوین» بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی به دلیل تیراندازی مرگبار در صحنه فیلمبرداری فیلم  با اتهام قتل غیرعمد مواجه است.
به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، علاوه بر «الک بالدوین» که به غیر از بازیگری یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «زنگار» بود، «هانا گوتیرز رید» مسئول ناظر سلاح‌ها در این فیلم سینمایی نیز قرار است به قتل غیرعمد متهم شود.
«هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله در تاریخ ۲۱ اکتبر سال گذشته میلادی سر صحنه ساخت فیلم سینمایی «زنگار» با شلیک گلوله از سوی «الک بالدوین» بازیگر اصلی فیلم به شدت مجروح شد،گرچه «بالدوین» بعدها اعلام کرد که او اصلا ماشه را نکشیده است.
در جریان این حادثه «هاچینز» از طریق هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت درگذشت و «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز از ناحیه شانه مصدوم شد.
«بالدوین» که با شکایت خانواده «هاچینز» رو به روشده است، تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان در اکتبر ۲۰۲۱ نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، «هاچینز» را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد.
«لوک نیکاس» وکیل «بالدوین نیز گفت که موکلش در روز کشته شدن هاچینز دلیلی برای این باور نداشت که گلوله واقعی در اسلحه وجود داشته و اتهامات علیه این بازیگر را به عنوان یک بی‌عدالتی وحشتناک محکوم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *