13:34

رامبد جوان همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل هشتم «خندوانه» متنی را منتشر و با بیان اینکه نمی‌داند در آینده چه خواهد شد، در عین حال نسبت به ساخت ادامه این برنامه ابراز امیدواری کرده است.
به گزارش ایسنا، پیش از این، اظهاراتی از سوی محمد بحرانی ـ صداپیشه جناب خان ـ هم مبنی بر اینکه «… شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم …» این شائبه را برای برخی ایجاد کرده بود که شاید تلویزیون تصمیم به پایان تولید و پخش این برنامه با اجرای رامبد جوان گرفته باشد.
این در حالی است که مدیر شبکه نسیم در گفت وگویی با ایسنا تاکید کرده است: تلویزیون برای خداحافظی با برنامه «خندوانه» تصمیمی ندارد.
حال باید دید اظهارات اخیر رامبد جوان درباره آینده مبهم «خندوانه»، صرفا یک بازارگرمی برای سنجش میزان علاقه تلویزیون و مخاطبانش به ادامه این برنامه است یا حاشیه های فصل اخیر، سازندگان را به تعمق بیشتر برای ادامه ساخت آن سوق داده است.
رامبد جوان همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل هشتم «خندوانه» که پنجشنبه ـ ششم مرداد ماه ـ روی آنتن رفت، در بخشی از مطلبی که در صفحه شخصی‌اش نوشته آورده است:
«سلام، فصل هشتم خندوانه امشب با پخش نهصد و بیست و دومین قسمت از این برنامه به پایان می رسد. در فصل هشتم هم مطابق تمام فصول گذشته در روزگار سخت و در لحظه های تلخ تمام تلاشمان این بود که سهم شادی شما را بیشتر کنیم.»
او در بخش دیگری از این مطلب با طرح این پرسش که در این مسیر چقدر موفق بوده‌ایم را نمی‌دانیم، در ادامه خطاب به مخاطبان آورده است: «اینکه چقدر بعضی از لحظات مجبور شدیم و چقدر بعضی از دقایق خواسته‌هایمان عملی نشد و… را شما نمی‌دانید!»
رامبد جوان در بخش پایانی یادداشت خود با طرح پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آینده چه خواهد شد؟ پاسخ داده است: «نمی‌دانیم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *