فروش بلیت تور آتی کریس راک پس از مشاجره با ویل اسمیت افزایش یافت!

13:57

بانی‌فیلم: امروز آکادمی اسکار در بیانیه‌ای اعلام کرد که نسبت به رفتار خشونت‌آمیز ویل اسمیت تصمیم‌گیری خواهد کرد.
بیانیه آکادمی در حالی امروز توسط سایت نشریه PEOPLE منتشر شد که کریس راک کمدین آمریکایی که مورد حمله ویل اسمیت قرار گرفته بود در یکی از برنامه‌های خود نسبت به این موضوع حرف زد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از PEOPLE، کریس راک سکوت خود در مورد حادثه اسکار را شکست، سکوتی که ناشی از رفتار غیراخلاقی ویل اسمیت بود. زمانی که کریس راک پس از شوخی با همسر ویل اسمیت، جادا پینکت اسمیت، از بازیگر «شاه ریچارد» سیلی خورد.

کریس راک کمدین ۵۷ ساله چهارشنبه شب در نمایش استندآپ کمدی خود که در ویلبر بوستون برگزار شد به تماشاگران گفت: “هنوز در حال بررسی اتفاقات آن شب هستم.”
به گفته یکی از حاضران در نمایش کریس راک که اولین حضورش بعد از برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار بود، جمعیت حاضر در سالن نمایش در بوستون، به نشانی حمایت، نام این کمدین را فریاد می‌زدند.
کریس راک در حالی که لباس سفید بر تن داشت روی صحنه رفت و مورد تشویق حاضرانی قرار گرفت که ایستاده برای او دست می‌زدند.
راک گفت که هنوز در حال “پردازش” اتفاقات اسکار امسال است. او به طرفدارانش گفت که احتمالاً در مورد آنچه اتفاق افتاد صحبت خواهد کرد.
قبل از نمایش، صف صدها نفری که منتظر دیدن راک بودند دور تا دور محل برگزاری این نمایش جمع شده بودند و چند نفر که بلیت سانس آخر را هم در دست داشتند نتوانستند به سالن نمایش در ویلبر برسند.
کریس راک در برنامه استندآپ خود گفت: “به جز چند مورد عجیب، زندگی در حال حاضر بسیار خوب است.”
به گفته مسئل فروش بایت موسسه TickPick، پس از مشاجره یکشنبه شب ویل اسمیت با کریس راک، فروش بلیت برای تاریخ های تور آتی کریس راک افزایش یافته است!
امروز همچنین آکادمی اسکار فاش کرد که در شب برگزاری مراسم و پس از رفتار غیرمتعارف و طغیان ویل اسمیت، از او خواسته تا محل برگزاری مراسم اسکار 2022 را ترک کند و او نپذیرفته است.

آکادمی می گوید آنها “ممکن است هر گونه اقدام انضباطی علیه اسمیت را شامل تعلیق، اخراج، یا سایر تحریم‌های مجاز بر اساس آیین‌نامه‌ها و استانداردها اعمال کند.
در بیانیه‌ اسکار که برای نشریه PEOPLE فرستاده شده آمده است: “اتفاق‌ها به گونه‌ای رخ دادند که ما نمی‌توانستیم پیش‌بینی‌شان کنیم.” می‌خواهیم توضیح دهیم که پس از این رفتار، از آقای اسمیت خواسته شد تا مراسم را ترک کند که او امتناع کرد، ما همچنین می‌دانیم که می‌شد شرایط را به گونه‌ای دیگر مدیریت کرد.»
خبرنگار PEOPLE پس از انتشار بیانیه آکادمی اسکار با نماینده اسمیت تماس گرفته اما پاسخی دریافت نکرد.
علاوه بر این، آکادمی در بیانیه خود تاکید کرده است که شیوه‌هایی را برای مقابله و علیه بازیگر ۵۳ ساله فیلم «کینگ ریچارد» ارائه خواهد کرد؛ بازیگری که پس از وقوع حادثه سیلی زدن به کریس راک، جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را با خود به خانه برد.
شورای حکام اسکار به دلیل نقض استانداردهای رفتار آکادمی، اقدامات انضباطی را علیه آقای اسمیت آغاز می‌کند که به واسطه رفتارهای غیراخلاقی شامل تماس فیزیکی نامناسب، رفتار توهین آمیز یا تهدید آمیز، و به خطر انداختن یکپارچگی آکادمی صورت می‌گیرد.
بر اساس استانداردهای رفتار آکادمی، و همچنین قوانین کالیفرنیا، ویل اسمیت فرصت دارد حداقل ۱۵ روز پیش از انجام رأی‌گیری در مورد نقض شیوه‌های انضباطی و اعمال محدودیت‌هایی علیه خود، پاسخ کتبی ‌اش را ارایه دهد.
در جلسه بعدی هیات مدیره آکادمی که قرار است روز ۱۸ آوریل برگزار شود، ممکن است اعضای آکادمی هر گونه اقدام انضباطی را شامل تعلیق، اخراج، یا سایر تحریم‌های مجاز درج شده در آیین‌نامه‌ها و استانداردهای رفتاری ایم مراسم سینمایی، انجام دهند.”
در این بیانیه، همچنین آکادمی از کریس راک کمدین ۵۷ ساله و همه حاضران در مراسم یکشنبه و کسانی که از خانه این مراسم را تماشا می‌کردند عذرخواهی کرد.
«اقدامات آقای اسمیت در مراسم اسکار ۹۴ واقعه‌ای عمیقاً تکان دهنده و آسیب‌زا بود که شاهد بودیم. آقای راک، ما از شما به خاطر تجربه‌ای که در صحنه اسکار داشتید عذرخواهی و از مقاومت و خویشتن‌داری شما در آن لحظه تشکر می‌کنیم.
ما همچنین از نامزدها، مهمانان و بینندگان خود به خاطر اتفاقاتی که در طول این جشن افتاد، پوزش می‌خواهیم.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *