13:36

فیلم سینمایی «آنت» ساخته لئوس کاراکس از بین آثار اکران شده تا به اینجای جشنواره کن، بیشترین امتیاز را از منتقدان دریافت کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، فیلم سینمایی «آنت» که در روز افتتاحیه کن به نمایش در آمد، در اولین لیستی که از امتیازات منتقدان به آثار اکران شده جشنواره کن، منتشر شده صدر نشین است.

برای این فیلم که آدام درایور و ماریون کوتیار نقش آفرینی می‌کنند به طور میانگین امتیاز ۳ به ثبت رسیده و بیشتر امتیاز منتقدان به این فیلم سه یا چهار ستاره بوده است. این فیلم برای منتقد اسکرین اینترنشال و مجله پوزیتیف جذاب نبوده و به آن دو ستاره داده اند.

این منتقدان به فیلم «زانوی احد» ساخته نداو لاپید هم روی خوشی نشان نداند و با دریافت ۲ ستاره از چهار منتقد در مجموع امتیار ۲.۲ برای این فیلم به ثبت رسیده است. اما کمترین امتیاز را در میان سه فیلم اکران شده متعلق به «همه چیز خوب پیش رفت» آخرین ساخته فرانسوا اوزون است که تنها امتیاز ۲.۱ را از منتقدان دریافت کرده.
جدول اسکرین با توجه به استفاده از منتقدینی از کشور‌های مختلف معمولا سنجش خوبی برای ارزشیابی آثار است. فردا این جدول یکی از بخت‌های اصلی نخل طلا یعنی «لینگویی، ارتباطات مقدس» ساخته محمد صالح هارون را مورد ارزشیابی قرار خواهند داد. در ادامه نیز باید دید استقبال منتقدان از فیلم سینمایی «قهرمان» اصغر فرهادی که ۲۲ تیر در جشنواره اکران می‌شود چگونه خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *