14:35

برنامه «نفس دوم» که روزهای پنجشنبه ساعت ۹:۱۰ از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود، تلاش دارد به شنوندگان حرکت‌های ورزشی را آموزش بدهد تا بتوانند تغییری در سبک زندگی‌شان فراهم کند.
به گزارش رسیده، شهرام زین‌العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره توضیح می‌دهد: برنامه نفس دوم با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و روانه آنتن می‌شود. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۹:۱۰ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه روز پنجشنبه چهارم آذر ماه نیز به موضوع سواد فعالیت بدنی می‌پردازد. برنامه همچنین به تأثیر تمرینات هوازی اشاره دارد که تا چه میزان می‌تواند به افراد دیابتی کمک کند. دکتر شهرزاد خسروی متخصص پزشکی ورزشی پاسخگوی سوالات شنوندگان در این حوزه است.
برنامه «نفس دوم» شامل آیتم‌های مختلف اعم از آیتم لطفا چند لحظه در خصوص روانشناسی ورزشی است. این آیتم انگیزه‌های لازم برای ورزش کردن را به شنوندگان ارائه می‌کند تا از این طریق سلامتی‌شان را حفظ کنند. آیتم بازی در خانه به شنوندگان بازی‌هایی را آموزش می‌دهد که می‌توان در خانه انجام داد. همچنین آیتم بازی‌های محلی اختصاص به بازی‌هایی دارد که همراه با فعالیت‌های بدنی است. هر استان بازی‌های مختص به خودشان را دارند و ما این بازی‌ها را به شنوندگان معرفی می‌کنیم تا از این طریق فعالیت بدنی‌شان افزایش یابد.
این برنامه به تهیه‌کنندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *