18:30

مجموعه تلویزیونی «مهاجم مقبره» با نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی فیبی والربریج خالق «فلی‌بگ» در استودیو آمازون در دست ساخت است.
به گزارش ایرنا، به گفته منابع، مجموعه تلویزیونی مهاجم مقبره (تامب رایدر) اقتباسی تلویزیونی از این بازی ویدئویی است که توسط نویسنده آثاری چون مجموعه زمانی برای مردن و سولو: داستانی از جنگ ستارگان در دست ساخت است.
به نوشته ددلاین، والربریج همچنین می‌تواند در این فیلم بالقوه نقش داشته باشد. دیمیتری جانسون بر توسعه این فرنچایز و تولید آن نظارت دارد.
در این مجموعه تلویزیونی والربریج، لارا کرافت در چارچوب قراردادی برای سرویس آنلاین آمازون پرایم ظاهر می‌شود.
با وجود ساخته شدن سه فیلم سینمایی از تامب رایدر تاکنون حرفی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی به میان نیامده است.
مهاجم مقبره یک بازی ویدئویی فرانچایز است که همچنین کتاب‌های کمیک، رمان، تم‌های مختلف و فیلم‌های سینمایی را شامل می‌شود. همگی این‌ها متمرکز با شخصیت اصلی آن یعنی لارا کرافت که یک باستان‌شناس است، در کل داستان و ماجراجویی‌های آن است.
نخستین سری از پنج قسمت این بازی، توسط موتور کور دیزاین توسعه داده شد. در حالی که کریستال داینامیکس آخرین موتور برای سری چهارم آن بود. بازی پنجم آن نیز ساخته شد و مورد استقبال بسیاری از گیمرهای دنیا قرار گرفت و تنها پس از ۲ روز عرضه آن، ۱ میلیون بار دانلود شد. از فیلم‌های تولید شده آن می‌توان به دو فیلم: لارا کرافت: مهاجم مقبره و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات، با بازی آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی در نقش لارا کرافت اشاره کرد.
این برای نخستین بار بود که ۲ فیلم اقتباسی شده از بازی‌های ویدئویی آن پا به عرصه در آمریکا و پس از آن در سراسر جهان گذاشته‌ است.
نخستین نسخه از این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و بازیگر آن زن بود که آن را به یک مجموعه فرانچایز سودآور مرتبط با رسانه‌ها تبدیل کرده ‌است و لارا تبدیل به یک نماد عمده صنعت مجازی بازی‌های رایانه‌ای شد.
در سال ۲۰۰۶، لارا کرافت عنوان رکورد دار بازی‌ها و کتاب گینس شد و از جمله آن را با عنوان موفق‌ترین قهرمان بازی‌های مجازی بشر تاکنون دانستند.
بازی جدید مهاجم مقبره سال ۲۰۲۳ وارد بازار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *