11:52

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از آماده سازی 420 تخم مرغ نوروزی جهت نقاشی توسط 278 هنرمند در سه منطقه تهران خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ مجید قادری آذر معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به آماده‌سازی پایتخت در آستانه فصل بهار از آغاز به کار کارگاه‌های رنگ‌آمیزی تخم مرغ‌های نوروزی خبر داد و گفت: این رویداد هنری هر ساله با هدف تغییر چهره پایتخت و ایجاد سرزندگی و نشاط بهاری در برنامه های سازمان زیباسازی گنجانده می‌شود که در نوروز 1402 نیز شاهد نقاشی و جانمایی 420 تخم مرغ نوروزی در نقاط مختلف شهر خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بدنه تخم مرغ‌ها پس از تولید به کارگاه‌های نقاشی منتقل شده‌اند، افزود: 420 تخم مرغ نوروزی با طرح‌های منتخب 278 هنرمند از روز شنبه سیزدهم اسفند تا پانزدهم اسفند ماه در سه ایستگاه، پلازای میدان شهدای هفتم تیر، بلوار کشاورز و پارک شهر نقاشی می‌شوند.
به گفته معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرتهران؛ فراخوان هشتمین سالانه هنرهای شهری تهران «بهارستان» در بخش تخم مرغ های نوروزی در دی ماه سال جاری اعلام عمومی شد که پس از برگزاری دو مرحله داوری از میان 1770 طرح ارسالی به بخش داوری این رویداد هنری 348 اثر از 278 هنرمند انتخاب شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *