16:26

تولید فیلم بعدی «بیگانه» به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات به زودی در بوداپست شروع می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از اسکرین، فیلمبرداری فیلم جدید «بیگانه» این بار به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات از ۹ مارس (۱۸ اسفند) در بوداپست شروع می‌شود.
این فیلم محصولی از استودیو قرن بیستم و نهمین فیلم از این مجموعه علمی- تخیلی است.
برای بازی در این فیلم دیوید جانسون، آرچی رنو، ایزابلا مرسد، اسپایک فیرن و آیلین وو به کیلی اسپانی پیوسته‌اند که حضورش پیشتر اعلام شده بود. داستان فیلم درباره گروهی از جوانان در دنیایی دوردست است که با ترسناک‌ترین شکل زندگی در جهان روبرو می‌شوند.
فده آلوارز کارگردان این فیلم است و آن را برمبنای فیلمنامه‌ای می‌سازد که خودش با همکاری رودو سایاگس همکار همیشگی‌اش نوشته است. از دیگر آثار این کارگردان می‌توان از «نفس نکش»، بازسازی «مردگان شیطانی» و «دختری در تار عنکبوت» یاد کرد.
ریدلی اسکات که کارگردان فیلم اصلی «بیگانه» در سال ۱۹۷۹ است، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. برنت اوکانر، الیزابت کانتیلون و تام موران هم تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.
«بیگانه: پیمان» قسمت قبلی این مجموعه بود که کارگردانی آن را ریدلی اسکات بر مبنای فیلمنامه جان لوگان و دانته هارپر انجام داد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم «پرومتئوس» سال ۲۰۱۲ و دومین قسمت در مجموعه پیش‌درآمدی سری فیلم‌های «بیگانه» محسوب می‌شد. فیلم توسط فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود.
«بیگانه» سرآغاز مجموعه‌ای فیلم با حضور شخصیت اِلن ریپلی (با بازی سیگورنی ویور) شد که شامل ۴ قسمت بود. «بیگانه‌ها»، «بیگانه ۳» و «رستاخیز بیگانه» دنباله‌های این فیلم بودند. «بیگانه علیه غارتگر» و «بیگانه علیه غارتگر: آمرزش‌خوانی» دنباله‌های غیررسمی این فیلم به حساب می‌آیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *