15:04

فیلم داستانی «سگ زرد» جلوی دوربین رفت.
به گزارش رسیده، «سگ زرد» به قلم و کارگردانی دلاور دوستانیان روایت مرد میانسالی است که در کودکی دچار آسیب‌های روانی شده و این گذشته تاریک باعث شده که هم اکنون دست به جنایت بزند.
دوستانیان در این باره گفت: تصویربرداری این فیلم با بازی مصطفی عرفانی ، نرگس صفدریان ، موسی شیردل و جلال عیوضی از بازیگران تئاتر در دماوند آغاز شده است. «سگ زرد» در ژانر دلهره آور ساخته می شود و داستانش براساس یک ماجرای واقعی نوشته شده است.
وی افزود: مسعود خداداد تصویربرداری «سگ زرد» را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به صدابردار : محمد جواد الله دادی، عکاس : حمزه محمد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید : نرگس صفدریان، طراحی صحنه : ارشک راستاد، طراح گریم : نرگس صفدریان، مدیر تدارکات : جواد ربیع، مشاور رسانه : مطهره کشاورز محمدیان و تهیه‌کنندگان : دلاور دوستانیان و مصطفی عرفانی اشاره کرد.
دلاور دوستانیان متولد سال ۱۳۴۶ در ایلام است. در کارنامه‌ی فیلمسازی او ساخت آثار تحسین شده‌ای مانند «مورچه‌ها»، «جاده»، «زندگی پنهان»، «دور افتاده»، «هینی‌مینی»، «از شمال تا جنوب»، «داستان فیکا و فیدان» و «آهسته و آرام» به چشم می‌خورد که با کسب جوایز بهترین مستند، فیلمبرداری و پژوهش همراه بوده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *