13:51

جلسات شعر «سیب و ترنج» با موضوع جهاد تبیین، سه شنبه های هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، اولین جلسه شعر “سیب و ترنج” سه شنبه 10خردادماه در فرهنگسرای نیاوران با حضور شاعران پیشکسوت و جوان همچون: ناصر فیض، اسماعیل امینی، علی داودی، محمدرضا طهماسبی، وحیدسمنانی، محمد نجفی، نور علیپور، محمد نوروزی، رباب کلامی، عاطفه جعفری، خانم افشار و ….. آغاز به کار کرد.
ابوالفضل همراه رئیس فرهنگسرای نیاوران ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و حاضران در جلسه اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از سال ها توانستیم مجدداً با همت دوستان عزیز و به سرپرستی شاعر انقلابی محمدرضا طهماسبی سه شنبه های شعر نیاوران را تحت عنوان «سیب و ترنج» راه اندازی کنیم. رویکرد جدید ما در این جلسات حرکت در مسیر جهاد تبیین با حضور شاعران پیشکسوت و جوان خوب کشورمان است، تا بتوانیم با زبان هنر و ادبیات در این مسیر ارزشمند گام برداریم و معتقدیم شعر و هنر می تواند دو بال حرکت جامعه در مسیر جهاد تبیین باشد. امیدواریم با حضور علاقه مندان و شاعران پیشکسوت و جوان کشورمان در این نشست ها و توسعه و فعالیت در حوزه جهاد تبیین، فرهنگسرای نیاوران بتواند نقشی ارزنده در ارتقاء فعالیت ها و بازگفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد.
در نخستین جلسه شعر «سیب و ترنج» که مورد استقبال علاقه‎مندان به شعر و ادبیات فارسی قرار گرفت، شاعران و ترانه سرایان اشعار خود را قرائت نمودند که این اشعار مورد توجه حاضران قرار گرفت و فضای معنوی در این نشست ایجاد کرد.
محمدرضا طهماسبی که سرپرستی این جلسات را به عهده دارد، بیان کرد: قصد داریم در اولین جلسه شعر «سیب و ترنج» فقط به شعرخوانی بپردازیم و به امید خدا از جلسات بعد به نقد و بررسی آثار هم توجه ویژه ای خواهیم داشت.
گفتنی است جلسات شعر «سیب و ترنج» سه شنبه های هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان به شعر و ادبیات فارسی می توانند در این جلسات بصورت آزاد و رایگان شرکت نمایند.
«رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی جهت حضور در این برنامه الزامی است.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *