جزییاتی از آخرین وضعیت جسمی عکاس هنرمند

15:28

بابک برزویه از عکاسانی است که نه تنها در حوزه سینما بلکه در حوزه عکاسی مطبوعاتی و همکاری با رسانه های مختلف از جمله خبرگزاری ها کارنامه پُر باری دارد. خبر به کما رفتن این هنرمند در تاریخ هشتم دی ماه منتشر شد و بسیاری از همکاران و دوستانش را نگران کرد. ایسنا در خبری جدید وضعیت جسمی بابک برزویه را جویا شده است.
کمال‌الدین شاهرخ، عضو هیات مدیره انجمن صنفی سراسری عکاسان ایران در متنی جزییاتی از آخرین وضعیت جسمی این هنرمند ارائه کرده که به شرح زیر است:

«بنام خدا
به دنبال برپایی انتخابات مجمع عمومی انجمن صنفی سراسری عکاسان ایران و ترکیب جدید اعضای هیات مدیره و انتخاب آقای بابک برزویه در این انتخابات و به دلیل بستری شدن ایشان در بخش آی سی یو بیمارستان ایرانمهر در پی سکته مغزی و عارضه‌ای که منجر به بروز کما برای ایشان شده و نزدیک به دو ماه از این حادثه می‌گذرد، دیدار و گفت‌وگویی با پدر و همسر ایشان در تاریخ ۲۵ بهمن داشتم. در همین راستا لازم می‌دانم اطلاعاتی را از وضعیت فعلی و درمانی ایشان در اختیار دوستان و علاقه‌مندان و همچنین جامعه عکاسی قرار دهم.
بابک برزویه که در روزهای نخستین دی‌ماه سال جاری دچار عارضه مغزی شده بود، بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایرانمهر بستری شد و از آنجا که پدر ایشان پزشک متخصص مغز و اعصاب در همان بیمارستان است، درمان‌های اولیه برای نجات ایشان بلافاصله آغاز شد، ولی متاسفانه با گذشت دو ماه از این حادثه، خونریزی در ناحیه مرکزی مغز بخش هیپوتالاموس باعث شده هوشیاری در ایشان از بین برود و امکان جراحی با ریسک فراوانی همراه باشد و موجب بروز صدمات بیشتری شود. به گفته پدر ایشان، تنها کاری که پزشکان توانسته‌اند برای بابک انجام دهند، این بود که خونریزی بوجودآمده در این ناحیه را برطرف کنند تا بتوانند وضعیت بالینی را پایدار کنند ولی متاسفانه آسیبی که در این محل بوجود آمده بود، به بافت‌های مغزی بابک آسیب جدی وارد کرده و تنها امید باقیماندۀ پزشکان ـ حتی پزشکان متخصصی در داخل و خارج کشور که پرونده ایشان را مطالعه کرده‌اند ـ این است که وضعیت درونی و جسمی خود بیمار باعث ترمیم و بهبودی شود؛ بنابراین پزشکان سعی کرده‌اند با مشورت متخصصین، بهترین مسیر درمانی را برای بابک پیدا کنند.
در دقایقی که بنده در کنار بابک برزویه بودم، مراحل فیزیوتراپی در حال انجام بود و سایر موارد درمانی به نحو احسن در حال انجام بود. خوشبختانه تمام علائم حیاتی در ایشان رضایت‌بخش است و اصلی‌ترین نگرانی و دغدغه، ترمیم محل آسیب‌دیده در مغز است که امیدواریم محقق شود و هرچه زودتر شاهد بهبودی و سلامت کامل ایشان باشیم تا از حالت کما خارج شود و به زندگی طبیعی برگردد.
والسلام
کمال‌الدین شاهرخ
عضو هیات مدیره انجمن صنفی سراسری عکاسان ایران»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *