تمجید بازیگر فیلم از فرانسیس فورد کاپولا

11:22

بانی‌فیلم: پس از مشکلاتی که فرانسیس فورد کاپولا بر سر تامین بودجه ساخت فیلم آخرش «مگالوپولیس» با آنها روبرو بود، این کارگردان نامدار امریکایی اعلام کرد با هزینه شخصی‌اش، فیلم را خواهد ساخت.
حالا آدام درایور یکی از بازیگران «مگالوپولیس» از آخرین ساخته فرانسیس فورد کاپولا به عنوان «بهترین تجربه فیلمبرداری»‌ یاد کرده است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی‌وایر، آدام درایور در فیلم حماسی «مگالوپولیس» با فرانسیس فورد کاپولا  همکاری می‌کند، فیلمی با بودجه خیره‌کننده ۱۲۰میلیون دلاری که از منابع مالی شخصی کاپولا تامین شده است.
درایور گفت: «مگالوپولیس» یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌هایی است که تا به حال بخشی از آن بوده‌ام؛ این یک اثر حماسی «برای همه» است.»
آدام درایور چیزی جز احترام برای نویسنده‌ای که فیلم را هدایت می‌کند، ندارد.
او در کنار ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان وویت، تالیا شایر، شیا لابوف، جیسون شوارتزمن و داستین هافمن به ایفای نقش پرداخته است.
داستان فیلم در یک شهر آینده‌نگر در نیویورک می‌گذرد، جایی که یک معمار قصد دارد پس از بروز یک فاجعه ویرانگر، شهر را به عنوان یک آرمانشهر بازسازی کند.
درایور گفت: «مگالوپولیس» یکی از هیجان‌انگیزترین چیزهایی است که من تا به حال بخشی از آن بوده‌ام، مخصوصاً با فرانسیس. این برای من یکی از بهترین تجربیات فیلمبرداری است که تا کنون داشته‌ام. چیزهایی که فرانسیس ساخته، هیچ چارچوب مرجعی برایش وجود ندارد. این بسیار منحصر به فرد و مبتکرانه است. امیدوارم برای همه قابل فهم و درک باشد. فیلم آنقدر گریزان نیست که تنها برای مخاطب خاصی باشد، برای همه است. کاپولا همان چیزی است که شما امیدوارید که باشد.»
درایور درباره کاپولا ادامه داد: «من فیلم‌های او را خیلی خوب می‌شناسم. او خیلی شجاع است و فیلمی را می‌سازد تا بتواند روی هر چیزی از آن کنترل داشته باشد. او آنقدر به خود فشار می‌آورد تا آنجایی که بتواند یک مبتکر باشد.»
بازیگر «داستان ازدواج» قبلاً به ایندی‌وایر گفته بود که با وجود جدایی برخی از اعضای تیم تولید و با وجود گزارش‌های متناقض، اما تولید به آرامی پیش می‌رود.
«اینجا همه چیز خوب است! مطمئن نیستید در مورد چه مجموعه‌ای صحبت می‌کنید! من آن یکی را نمی‌شناسم!»… درایور پیش‌تر در بیانیه‌ای گفته بود: «من قبل از این در صحنه‌ فیلم‌هایی شرکت کرده‌ام که هرج‌ومرج بود اما این یکی دور از همه آنهاست. محیطی که توسط فرانسیس ایجاد می‌شود، محیطی سرشار از تمرکز و الهام است. در حال حاضر، ما طبق برنامه هستیم، روزهای‌مان را می‌سازیم، و صادقانه بگویم، این یکی از بهترین تجربیات فیلمبرادری برای من بوده است. همکاران ما سریع و مبتکر هستند، بخش لباس ما آماده است، بازیگران باورنکردنی و مشتاق هستند. فرانسیس هم یکی از فهیم‌ترین و دلسوزترین افرادی است که می‌توان با او کار کرد. من بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که این فیلم را با فرانسیس و همکارانش می‌سازم، اگرچه با همه مصاحبه نکرده‌ام، می‌توانم با اطمینان بگویم که این نگرش کلی در صحنه فیلمبرداری است.»
فرانسیس فورد کاپولا پیش از این در مصاحبه‌ای که با GQ داشت، «مگالوپولیس» را یک «داستان عاشقانه» توصیف کرد و گفت: «می‌دانم هر چه «مگالوپولیس» را شخصی‌تر بسازم و هر چه بیشتر شبیه رویایم باشد، برای تامین مالی و کسب بیشتر درآمد، سخت‌تر می‌شود. می‌دانم در پنجاه سال آینده مردم به این فکر خواهند کرد که: واقعاً “مگالوپولیس” چیست؟ او چه می‌گوید؟ خدای من، چه معنایی‌ست وقتی این اتفاق بیفتد؟»
مایک فیگیس، فیلمساز این روزها مشغول فیلمبرداری مستندی از پشت صحنه ساخت فیلم «مگالوپولیس» است.
«مگالوپولیس» یک فیلم درام علمی تخیلی حماسی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرانسیس فورد کاپولا است؛ در نیویورک، زنی (با بازی ناتالی امانوئل) رندگی‌اش را میان وفاداری به پدرش (با بازی فارست ویتاکر) که دیدگاهی کلاسیک به جامعه دارد و نامزدش (با بازی آدام درایور) که پیشروتر و آماده‌تر برای آینده است تقسیم کرده و دچار تردیدهای می‌شود…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *