17:52

حسن دادشکر، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل جراحی قلب در بیمارستان بستری شده بود، امروز ، یکشنبه هشتم اسفند ماه مرخص می‌شود.
این هنرمند در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا عنوان کرد که حالش بهتر است و امروز از بیمارستان به خانه می‌رود تا بقیه مراحل درمان و استراحت خود را در خانه سپری کند.
او گفت: به مدت دو ماه دوره نقاهت دارم و بعد از آن باید یکسری تمرین‌های ورزشی انجام بدهم تا به شرایط عادی بازگردم.
دادشکر برای همه مردم آرزوی تندرستی کرد و افزود: امیدوارم همه مردم سالم باشند و کمتر گذارشان به بیمارستان بیفتد.
این هنرمند اواخر بهمن ماه به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد و روز شنبه ۳۰ بهمن ماه تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. او پیش از این از روند کند درمان بیماران در بیمارستان گله کرده بود.
حسن دادشکر، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۲۶ است که بیشتر فعالیت‌هایش بر کار برای کودکان متمرکز بوده است.
او کارشناس نمایش از دانشکده هنرهای زیبا و از جمله کسانی است که در دوره طلایی کانون پرورش فکری در این مرکز آموزشی فعالیت داشته است.
در کارنامه هنری او همکاری با کارگردان‌های شناخته شده‌ای همچون بهرام بیضایی، حمید سمندریان، داود رشیدی، داریوش فرهنگ، مرضیه برومند، قطب‌الدین صادقی، پرویز ممنون، رضا بابک، پری صابری، بهروز غریب‌پور، رضا قاسمی و… به چشم می‌خورد.
او که از سال ۸۱ تا ۸۴ مدیریت بخش تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده داشته است، سال‌ها در مراکز آموزشگاهی همچون دانشکده سینما تئاتر و موسسه آموزش عالی سوره، اداره ارشاد استان تهران و … به تدریس پرداخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *