14:09

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با بهبود شرایط ناشی از شیوع کرونا، تئاتر خیابانی «دقیقۀ ۵۵» امروز آخرین اجرای خود را در مقابل تالار هنر برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، سید پویا امامی، بازیگری که به همراه مجتبی خلیلی، نویسندگی و کارگردانی تئاتر «دقیقه ۵۵» را برعهده داشته است با اشاره به آخرین روز از اجرای این تئاتر در مقابل تالار هنر، در مورد استقبال از آن گفت: با انتشار عکس ها و فیلم این تئاتر در فضای مجازی خانواده شهیدی که نقش آن را بازی می کنم برای من پیام تشکر فرستادند و از توجهی که به شهدای این حادثه داشته ایم قدردانی کردند.
وی در خصوص داستان این تئاتر افزود: جوانی با ظاهری فوتبالی کلاه تماشاگری و شیپور به دست در حال لایو گرفتن در فضای اینستاگرام می باشد با مخاطبان روبرو می‌شود و از آن ها در مورد اتفاقات نادر در فوتبال جهان به ویژه دنیای فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت و گو می کند تا در جایی از قصه اتفاق بسیار تراژیک بمباران زمین فوتبال چوار ایلام را به تصویر می کشد و شهدای آن واقعه را به مردم معرفی می کند.
این کارگردان گفت: تئاتر «دقیقه ۵۵» هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مکان‌هایی مثل فضای مقابل تالار هنر و حوزه هنری، گلستان شهدا و باغ غدیر به اجرا درآمد و امروز هم در همین ساعت در روبروی تالار هنر اصفهان به نمایش درمی آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *