20:09

پس از ۲ ماه، بالاخره با اکران یک فیلم پرمخاطب، گیشه سینماها جان دوباره‌ای گرفت و افتتاحیه یک فیلم، با رقمی میلیاردی همراه شد.
به گزارش ایرنا، از صبح چهارشنبه، ۳ فیلم تی‌تی، بازیوو و پیتوک، روی پرده رفتند تا ۳ گونه متفاوت، نمایندگانی روی پرده داشته باشند.

تی تی
چهارمین فیلم آیدا پناهنده، با استقبال قابل‌توجهی مواجه شد. در نخستین روز نمایش این فیلم، کارگردان به همراه الناز شاکردوست و هوتن شکیبا به پردیس کورش رفتند تا این پردیس، تنها در آن روز، ۱۴ سانس نمایش برای تی‌تی در نظر بگیرد.
در نتیجه این استقبال، فیلم طی ۳ روز ابتدایی نمایش خود، گیشه‌ای ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیونی را تجربه کرد تا یکی از افتتاحیه‌های باشکوه امسال را جشن بگیرد.
در این ۳ روز، ۶۶۵ سانس برای این فیلم ترتیب داده شد و ۳۱ هزار و ۸۵۰ نفر نیز به تماشای فیلم نشستند.
تی‌تی داستان فیزیکدانی است که در حال تحقیق بر روی فرضیه‌ای با موضوع پایان جهان است و از سوی دیگر داستان زن بی‌سوادی را به تصویر می‌کشد که می‌خوهد به بشریت خدمت کند.
در این فیلم، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیوو
افتتاحیه‌ای طلایی برای «تی‌تی»/ فروش گیشه به ۱۵۳ میلیارد تومان رسید
برای نخستین ساخته امیرحسین قهرایی، ۱۹۰ سانس ترتیب داده شد تا ۱۷۰۰ نفر به تماشای این فیلم بنشینند. افتتاحیه‌ بازیوو ۶۸ میلیون تومانی را تجربه کرد.
مایان مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین بازیوو برای نجات سرزمینش از چنگال سیلوس به دنبال پیدا کردن بچه‌ای از میان زمین است. سرانجام ژوبین؛ پسربچه دست‌وپاجلفتی برای این کار انتخاب می‌شود. این انتخاب، بدترین انتخاب ممکن است.
در این فیلم مهیج، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، لیندا کیانی، رضا شفیعی‌جم و سحر زکریا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم نیز کمتر از انتظار ظاهر شد و به فروش ۲۵ میلیون تومانی نائل آمد.

پیتوک
اما فیلم سینمای پیوتک در ۵۵ سانس، ۵۵۰ بلیت فروخت. این فیلم داستان پسری به نام علا است که در جنوب شهر زندگی می‌کند و می‌خواهد زندگی خود را ارتقا دهد. او رویاهای بزرگی دارد و می‌خواهد برای رسیدن به آن آرزوها، هرطور شده، خود را بالا بکشد.
در این فیلم، مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی و شاهرخ فروتنیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.
با گیشه این ۳ فیلم جدید، مجموع فروش سینماهای کشور از ابتدای امسال، به ۱۵۳ میلیارد تومان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *