13:36

بازار موسیقی در هفته‌ای که سپری کرد با انتشار آثاری از خوانندگان پاپ و مطرح کشورمان همچنان پر رونق بود. یکی از این آثار، تک آهنگ «رضا بهرام» است که به دست مخاطبان رسید.
به گزارش ایرنا، تنور بازار موسیقی در میانه راه پاییز ۱۴۰۰، همچنان با انتشار آثاری جدید از خوانندگان سنتی و پاپ، گرم ماند. در ادامه به تعدادی از این اخبار داغ حوزه موسیقی اشاره می شود که از نظر می گذرانیم.

سوغاتی گشت ارشاد ۳ به علاقه‌مندان
به گزارش ایرنا، بهنام بانی، خواننده موسیقی پاپ که این روزها بازی او در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ پرطرفدار شده است، از انتشار موزیک ویدیویی با نام دو تا دل عاشق خبر داد و در حساب کاربری اینستاگرام خود در این باره، نوشت: با افتخار آهنگ و ویدیوی جدیدم به اسم دو تا دل عاشق، اولین موزیک از سه موزیک فیلم گشت ۳ و تیتراژ پایانی فیلم سینمایی گشت ارشاد۳ از همه سایت های معتبر موسیقی منتشر شد.
در ادامه این پیام بانی آمده است: ملودی و تنظیم مثل همیشه با هنرمندی حامد برادران و ترانه با کارن موسوی هست.

رویای من منتشر شد
در هفته ای که گذشت، تک‌آهنگ و موزیک‌ویدئوی دنیای من از نخستین آلبوم رسمی ویحک با عنوان رویای من منتشر شد. ویحک سهراب‌حقیقت با نام هنری ویحک، نخستین قطعه از آلبوم رسمی خود را با مدیریت هنری و موسیقی فهام گوهری منتشر کرد و هم‌زمان موزیک ویدیوی این اثر به کارگردانی محمد دارایی پیش روی بینندگان و علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.
ترانه قطعه دنیای من را سوفیا رحیمی نوشته است. این قطعه در قالب موسیقی پاپ، توسط فهام گوهری آهنگسازی و تنظیم‌شده و فرزاد رضایی علاوه بر نوازندگی ساز گیتار الکتریک، وظیفه میکس و مستر کار را به‌صورت مشترک با فهام گوهری بر عهده داشت و بابک ریاحی‌پور (گیتار باس) از دیگر نوازندگان این اثر بوده است.

تیتراژ سریال خسوف رسید
تیتراژ جدید سریال خسوف ساخته مازیار میری با صدا و آهنگسازی محسن چاوشی منتشر شد. این اثر، باب دلمی نام دارد. ترانه سرای باب دلمی، پدارم پاریزی است و محسن چاوشی آهنگسازی آن را به عهده داشت. اشکان عرب نیز تنظیم کننده آن است و مهدی کریمی میکس و مسترش را انجام داده است.

راه جنون به زودی می رسد
بهداد بابایی و نوید افقه از نوازندگان صاحب سبک و شناخته شده موسیقی ایرانی خبر داده اند که روزهای آینده از تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود به نام راه جنون رونمایی می‌کنند.
راه جنون عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده در فرآیند فروش محصولات موسیقی است که در قالب یک اثر بی کلام با هنرمندی بهداد بابایی و نوید افقه پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این اثر موسیقایی که تابستان امسال مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد دریافت کرده بود، هم اکنون در مرحله پیش فروش قرار گرفته است.
بابایی و افقه از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون در رویدادهای متعدد داخلی و خارجی در قالب کنسرت‌های مشترک برنامه‌های پرمخاطبی را در معرض شنوندگان قرار داده‌اند.

عاشقی ممنوع به بازار موسیقی رسید
رضا بهرام که این روزها کنسرت های دور دنیا برگزار می کند و در کیش برای مخاطبان خود اجرای زنده دارد، تازه ترین اثر خود را با عنوان عاشقی ممنوع منتشر کرد. او در این باره توضیح بیشتری نداده است.

آلبوم گلچین ترانه ها به بازار آمد
علی رستمیان از خوانندگان پیشکسوت موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم گلچین ترانه‌ها را در دسترس مخاطبان قرار داد. این آلبوم به خوانندگی علی رستمیان در قالب چند اثر با کلام در ژانر موسیقی ایرانی منتشر شد.
تصنیف های چشم مست، گل خوشبو، مهر درخشان، به سوی تو، ساز و آواز عشاق، خلیج فارس و عاشق کش از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
علی رستمیان از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی که در سال ۱۳۲۸ خورشیدی در شهر اصفهان به دنیا آمد. او آموزش آواز را نزد جلال‌الدین تاج اصفهانی آغاز کرد.

ترافیک کنسرت ها در جزیره کیش
پایان این هفته تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در جزیره کیش و برای اجرای کنسرت های خود به سر می برند. به نظر می رسد با پایان یافتن این کنسرت ها و چراغ سبز مسوولان برای برگزاری اجراهای زنده موسیقی در کشور، خوانندگان حاضر در کیش خود را برای کنسرت های تهران و سایر شهرها، آماده کنند.

پیش فروش آی مردم شروع شد
در هفته ای که گذشت، امیرعباس گلاب، خواننده پر مخاطب کشورمان در حساب کاربری اینستاگرام خود از آغاز پیش فروش آلبوم آی مردم خبر داد و از دست اندرکارانی که تهیه این آلبوم را بر عهده داشتند، تشکر کرد.
او همچنین اعلام کرد که مراسم رونمایی از این آلبوم به صورت آنلاین خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *