مستند زندگینامه موسیقیدان برجسته کانادایی در جشنواره ترایبکا به نمایش درمی‌آید

10:17

مستند «هاللویا: لئونارد کوهن، یک سفر، یک آهنگ» روایت کننده زندگی لئونارد کوهن، موسیقی‌دان افسانه‌ای‌ست که شعرش او را به یک خواننده و ترانه‌سرای موفق تبدیل کرد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از سایت رسمی ترایبکا، این مستند که قرار است در جشنواره ترایبکا به نمایش درآید، با الهام از کتاب «مقدس یا شکسته: لئونارد کوهن» نوشته جف باکلی و کتاب «صعود نامحتمل هاللویابی» نوشته آلن لایت، ساخته شده. در این مستند داستان زندگی لئونارد کوهن توسط کسانی نقل می‌شود که او را می‌شناختند و دوستش داشتند، از جمله کلایو دیویس، مدیر اجرایی و جودی کالینز همکارش.

مستند زندگی لئونارد را از ابتدای دوران کودکی او از خانواده‌ ثروتمندش در مونترال آغاز می‌شود تا دوران چند ساله‌اش در صومعه ذن – که به عنوان یک مرد و یک هنرمند فعالیت داشت.
این مستند به نوشتن، ضبط، و آواز آهنگ “Hallelujah” می‌پردازد که بعدها توسط هنرمندان زیادی از جمله باب دیلن، روفوس وین وایت، بونو و کی دی لانگ کامل شد.
Hallelujah آهنگی‌ست که در همه جا خوانده شده؛، از جشن عروسی ها تا مراسم تدفین و کواچلا و موسیقی متن فیلم!
تیم سازنده مستند «هاللویا: لئونارد کوهن، یک سفر، یک آهنگ» که برنده جایزه امی هم هستند متشکل از دن گلر
کارگردان مستند و تهیه کننده‌اش داینا گلدفاین،کاوشی عمیق در مورد یک هنرمند و روند زندگی او را برای ما به تصویر در می‌آورند. تماشاگر در این مستند شاهد مصاحبه‌های صمیمی‌ست که منبع آنها از فیلم‌های آرشیوی شخصی و اجراهای کوهن است که به ندرت دیده شده‌اند.
طرفداران کوهن و آهنگ محبوب او هنگام تماشای این مستند، ارتباط عمیق‌تری با هر آن هنرمند و آهنگ Hallelujah پیدا خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *