17:22

بانی‌فیلم: فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» آخرین فیلم جیمز باند با بازی دنیل کریگ توانسته پیشتازی فروش خود را در سینماهای خاورمیانه همچنان ادامه دهد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از رسانه‌های امارات، «زمانی برای مردن نیست» پس از گذشت ده روز از آغاز اکرانش در خاورمیانه به فروش بیش از یازده‌میلیون دلار دست یابد. این میزان فروش در حالی برای پانزدهمین فیلم جیمز باند رقم می‌خورد که بدانیم این فیلم تنها ده روز است که روی پرده سینماهای کشورهای خاورمیانه رفته است.
بنا بر این گزارش،«زمانی برای مردن نیست» پس از ده روز نمایش در سینماهای امارات، تعداد ۲۳۸هزار تماشاچی را به سالن‌ها کشانده است.
استقبال از «زمانی برای مردن نیست» در امارات بیشتر از دیگر کشورهاست.
رده بعدی جدول میزان استقبال مخاطبان از این فیلم اکشن را تماشاگران سعودی دارند. ۱۹۸هزار تماشاگر سعودی‌ در این ده روز، «زمانی برای مردن نیست» را دیده‌آند.


مصر با ۹۵هزار، کویت با ۷۳هزار، قطر با ۴۴هزار، عمان با ۳۴هزار، بحرین با ۲۶هزار، عراق با ۱۹هزار، اردن با ۱۴هزار و لبنان با ۱۴هزار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
در این ده روز اکران بالغ بر ۷۶۰هزار نفر «زمانی برای مردن نیست» را در سالن‌های سینمایی دیده‌اند.
با توجه به ادامه استقبال مردم از آخربن فیلم جیمز باند به نظر می‌رسید این فیلم بتواند همچنان به یکه‌تازی در گیشه سینماها ادامه دهد و در اکران خاورمیانه‌ای، رکوردهای فروش را به نام خود به ثبت رساند.
گفتنی‌ست که بحش خاورمیانه‌ای «زمانی برای مردن نیست» برعهده شرکت سینمایی «فارس فیلم» به مدیریت احمد گلچین است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *