7:49

یک بازیگر پیشکسوت رادیو در پاسخ به این پرسش که با وجود رسانه‌های مختلف آیا هنوز هم امیدی به جذب مخاطب جوان به سمت رادیو وجود دارد؟ می گوید: من تصورم این است که هنوز هم دیر نشده؛ ما باید به سمت جوانان برویم و ببینم انتظار و توقع آن‌ها از یک رسانه چیست. سعی کنیم این‌ ها را کشف کنیم و در این جهت حرکت کنیم؛ به این ترتیب می‌توان مخاطبان جوان را هم به رادیو جذب کرد.
علی اصغر دریایی ـ بازیگر رادیو و تلویزیون ـ از سال ۵۵ وارد تلویزیون شد و با کارگردانانی نظیر سهراب سلیمی، سعید پورصمیمی، بهرام شاه محمدلو، کاظم بلوچی و … همکاری داشته است.
او وضعیت این روزهای نمایش‌های رادیویی را رضایت بخش توصیف کرده و اینگونه عنوان می کند که حتی نسبت به سال گذشته هم بهتر شده است.
دریایی در این زمینه به ایسنا توضیح می دهد: نویسنده ها و نمایش‌هایی که در رادیو نوشته می‌شود، خیلی بهتر شده است. خود بازیگرها هم با دل و جان و عاشقانه کار می‌کنند. وقتی کار خوب باشد، بازیگر و کارگردان و تهیه کننده، همه راضی هستند.
او در همین زمینه از یکی از نمایش‌های رادیویی که اخیرا مورد پسندش واقع شده، نام می برد و می افزاید: در رابطه با ایام عاشورا داستانی را به اسم «برهوت» در رادیو گوش می‌دادم که خیلی خوب بود. بعد از گوش دادن به این نمایش، اولین کاری که کردم این بود که با کارگردان کار آقای پورایمان تماس گرفتم و از ایشان تشکر کردم.
این بازیگر درباره تاثیر کرونا بر فعالیت‌های رادیویی ها عنوان می کند: از زمانی که کرونا آمده، بچه‌ها همگی سعی می‌کنند دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و مقداری حجم کارها کم تر شده است؛ الحمدالله مشکل خاصی نیست و تاکنون مشکلی پیش نیامده است.
او که در روزهای اخیر نمایش کارآگاهی «جاودانگان» به نویسندگی امیرعطا جولایی، سردبیری و کارگردانی ایوب آقاخانی و تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا را در شبکه رادیویی نمایش به روی آنتن داشت، درباره شرایط کاری این روزها می گوید: به جز «جاودانگان»، کار در حال پخش دیگری ندارم. الان دو سه هفته‌ای است که کار نمی‌کنم و تعطیل کرده‌ام زیرا شرایط کرونا وخیم شده و من از خانه خارج نمی شوم و بیشتر در خانه هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *