راسل کرو: از طرف سازندگان پروژه با من تماسی نگرفته‌اند

9:43

بانی‌فیلم: وقتی پنج سال پیش ریدلی اسکات اعلام کرد که می‌خواهد دنباله فیلم «گلادیاتور» را بسازد، بیشتر علاقمندان این فیلم تصور می‌کردند که راسل کرو شخصیت اصلی فیلم «گلادیاتور» در دنباله این فیلم اکشن حماسی حضوری ولو اندک خواهد داشت، موردی که راسل کرو در گفت‌وگویش با یک برنامه رادیویی آن را تکذیبش کرد!
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی وایر، براساس گفته راسل کرو هنوز با این بازیگر درباره حضورش در «گلادیاتور۲» تماسی گرفته نشده است. کرو می‌گوید: «دنباله گلادیاتور اصلاً من را درگیر نمی کند.»
این بازیگر استرالیایی‌تبار در ادامه گفت‌وگویش گفت: «شنیده‌ام پل [مسکال] جوان خوبی است. برایش آرزوی موفقیت دارم.»
راسل کرو آماده است تا با پروژه «گلادیاتور۲» سرگرم شود، اما تایید کرد که در تولید آن شرکت نخواهد کرد. دلیل حضور نداشتن کرو منطقی است چرا که شخصیت او در پایان فیلم نخست «گلادیاتور» کشته شده است.
این هنرپیشه برنده اسکار با حضور در برنامه رادیویی «نمایش رایان توبریدی» فاش کرد که ریدلی اسکات و تیم سازنده دنباله‌ «گلادیاتور» با اینکه مدتی است پیش‌تولید فیلم را آغاز کرده‌اند اما هیچ تماسی با کرو نگرفته‌اند.
پل مسکال در نسخه قدیمی‌تر «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ نقش لوسیوس را، خواهرزاده کومودوس (با بازی واکین فینیکس) بازی کرده بود. لوسیوس پسر لوسیلا و نوه مارکوس اورلیوس بود.
گروه سازنده این پروژه، در حال مذاکره با دنزل واشنگتن و بری کیوگان هستند.
قرار است ادامه «گلادیاتور» پس از ۲۰ سال جلوی دوربین برود.
راسل کرو در ادامه گفت‌وگویش افزود: «مطمئنم سازندگان دنباله این فیلم، در مقطعی، می‌خواهند از من در مورد «گلادیاتور» چیزهایی را بپرسند، اما آنها چیزی را مطرح نکرده‌اند. «گلادیاتور۲» این یک بسط روایت و داستانش مدت زیادی فراتر از مرگ ماکسیموس است، بنابراین واقعاً من را درگیر نمی‌کند. شنیده ام که پل جوان خوبی است. برایش آرزوی موفقیت دارم. می‌توانم حدس بزنم که داستان را از کجا شروع می‌کنند، لوسیوس جوانی که در نقش امپراتور قدم می‌گذارد. من فکر می‌کنم این یک ایده بسیار هوشمندانه است که خلق شده.»
فیلمنامه «گلادیاتور ۲» توسط دیوید اسکارپا، فیلمنامه‌نویس فیلم «ناپلئون» ریدلی اسکات نوشته شده است.
همکاران اصلی این دنباله سینمایی جانتی یتس طراح لباس و آرتور مکس طراح تولید به همراه کارگردان و تهیه‌کننده ریدلی اسکات هستند.
مایکل پروس، مدیر کمپانی اسکات فری، به علاوه داگ ویک و لوسی فیشر از سوی شرکت فیلمسازی Red Wagon Entertainment نیز در تولید این فیلم مشارکت می کنند.
کرو افزود: «می‌دانی، بدون شک در نهایت صدها دوستم روی آن کار خواهند کرد. من قبلاً طراحان و کارگرانی را می‌شناسم که چرم‌ها، زره‌ها و چیزهایی از این قبیل را می‌سازند.»
او ادامه داد: «خیلی نمی‌خواهم درباره‌اش فکر کنم، زیرا مرا به دوره‌ای برمی‌گرداند که مشخصاً جوان‌تر بودم. می دانید وقتی به گذشته نگاه می کنم، هر دقیقه‌اش را دوست داشتم. آن زمان مثل حالا نبود. من دوست دارم سر صحنه فیلم‌های دورهمی باشم. قدم گذاشتن در لوکیشن این جور فیلم‌ها با آن نوع لباس‌ها و موقعیت‌ها، برای من جذابیت زیادی دارد.
ریدلی اسکات در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که فیلمنامه دنباله «گلادیاتور» در سال ۲۰۲۱ نهایی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *