9:54

جمعی از اهالی سینما، با صدور بیانیه یا با انتشار پست و استوری در فضای مجازی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز قبل بود که جمعی از اعضای خانواده سینما، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از سلبریتی‌ها خواستند صف خود را از «جریانات ضدملی» جدا کنند.

در این بیانیه آمده بود: ما اهالی سینما با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، به سینماگران و هنرمندانی که بدون تحلیل و شناخت با همراهی با این تحرکات مشکوک به فضای مجازی آمده‌اند و با بیانیه و اظهاراتی منفعلانه در راستای اهداف دشمن عمل می‌کنند هشدار می‌دهیم صف خود را از این جریانات مخرب ضد ملی جدا کنند.

سالگرد هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملتی بزرگ است که توانستند با دست خالی و با تکیه بر ایمان بر همه ساز و برگ نظامی دشمن که مورد حمایت استکبار جهانی و ارتجاع منطقه بود به پیروزی برسد. این حرکت تاریخی ملت ایران الگویی شد که تا کنون نیز باعث صیانت و حفاظت  از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد که میراث شهدا و امام شهیدان است .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هر از چندی دشمنان این نظام و انقلاب بهانه ای یافته و تلاش می کنند انتقام خود را از طریق تبدیل کردن اعتراضات برخی از مردم به اغتشاش و تخریب و حمله به نیروهای خدوم امنیت و آسایش، جو روانی جامعه را بر هم زنند و دشمنان انقلاب و نظام و ایران عزیز را خوشحال کنند.

بی‌تردید درگذشت دختری جوان به هر دلیلی برای ما غم‌انگیز است و مانیز با خانواده وی همدردی می کنیم اما کسانی که این حادثه را بهانه ای برای اغتشاش و بر هم زدن نظم جامعه قرار داده اند، هرگز از مردم نمی‌دانیم. متاسفانه جریان ضدانقلاب که آسایش و اقتدار ملی ملت بزرگ ایران را نمی تواند ببیند در پشت حمایت از این اعتراضات، اهداف و طرحهای شیطانی خود را دنبال می‌کند و در این راستا جریانی از هنرمندان و سینماگران را نیز با فشار و تهدید در راستای اهداف خود به میدان می‌آورد تا توازن روانی جامعه را بر هم زند.

عجیب است سلبریتی‌هایی که در پناه حمایت‌ها و بودجه‌های دولتی به شهرت و فرصت کار هنری دست یافته‌اند بازیچه دست سیاست‌های دشمنانی می‌شوند که امروز علیه ملت و ایران عزیز در فضای رسانه ای و مجازی تمام قد به مقابله برخاسته‌اند که بعضاً از سوی سفارتخانه‌های آنان نیز مدیریت می‌شود.

در همین زمینه محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پی اتفاقات اخیر در پیامی در فضای مجازی نوشتجمهوری اسلامی حرم است ووجود دفاع از جمهوری اسلامی کمتر از دفاع حرم امام حسین(عنیست.

اهالی هنر خود را از صف جریانات ضد ملی جدا کردند

گروهی از سینماگران هم به طور همزمان در حال انتشار تصویر یکسانی هستند که در آن بر روی عکس مسیح علی‌نژاد و مریم رجویضربدر کشیده شده است.

اهالی هنر خود را از صف جریانات ضد ملی جدا کردند

محسن کیایی هم با پست کردن تصویر بالا نوشت: شما که فقط به فکر خودتان و جیب‌تان هستید و جان جوانان و دختران و پسران را با دلارمعاوضه می‌کنید، با اشک تمساح مردم را احساساتی نکنید!

اهالی هنر خود را از صف جریانات ضد ملی جدا کردند

پروانه معصومی هم در واکنش به اتفاقات اخیر با انتشار پیامی نوشت: «انقلاب اسلامی ما را از بند ظلم و اسارت نفس رها کرد و تا آخرین‌نفس برای حفظش می‌جنگیم. توکل می‌کنم به آن زنده‌ای که هر گز نمی‌میرد.»

اهالی هنر خود را از صف جریانات ضد ملی جدا کردند

مهران رجبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پی اتفاقات اخیر در پیامی در فضای مجازی نوشتدر این ایام که شغالان وکفتاران برای ایران جانمان دندان‌تیز کرده‌اند سکوت جایز نیستاستفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای بازیگران در جهتساخت دوقطبی و ایجاد شکاف در جامعه حربه‌ای تکراری است که بدخواهان این خاک سال‌ها به آن چنگ انداخته‌اندجان ناقابلی دارم آن‌هم فدای ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *