23:23

نخستین تصاویر از فیلم زندگی نامه «لئونارد برنستاین» موسقیدان برجسته آمریکایی با گریم متفاوت «بردلی کوپر» در نقش اصلی منتشر شد.
به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، «بردلی کوپر» در دومین تجربه کارگردانی خود پس از فیلم «ستاره‌ای متولد شده است»، فیلم زندگی‌نامه «لئونارد برنستاین» موسیقیدان و رهبر ارکستر برجسته آمریکایی را به تهیه‌کنندگی «مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ» به سینما خواهد آورد.
در این فیلم با عنوان «مایسترو» که محصول کمپانی نتفلیکس است، «بردلی کوپر» با گریمی سنگین در نقش اصلی «برنستاین» در دوران سالخوردگی نیز ایفای نقش کرده و «کری مولیگان» نیز در نقش همسرش «فلیسیا» مقابل دروبین رفته است.
مراحل تولید این فیلم در چند ماه اخیر آغاز شده و انتظار می‌رود فیلم «مایسترو» در سال ۲۰۲۳ برای اکران آماده شود.
«بردلی کوپر» با همکاری «جاش سینگر» نویسنده برنده اسکار، نگارش فیلم نامه این فیلم سینمایی را بر عهده داشته است که بیش از ۳۰ سال از زندگی این موسیقدان را در بر می گیرد اما خط اصلی فیلم، بیوگرافی، داستان پیچیده ازدواج بین برنستاین و همسرش است.
«لئونارد برنستاین» نخستین رهبری خود را در ۲۵ سالگی در فیلارمونیک نیویورک انجام داد که به دلیل بیماری یکی از همکارانش مجبور شد در مدت کوتاهی وارد صحنه شود و آنقدر خوب عمل کرد روز بعدش عکسش در صفحه اول نیویورک تایمز قرار گرفت. او قبل از اینکه از اتهامات کمونیست تبرئه شود، موسیقی نامزد اسکار فیلم «در بار انداز» به کارگردانی «الیا کازان» را بر عهده داشت.
«برنستاین» یک فعال در جنبش حقوق مدنی بود و در مورد مسائلی از جمله پایان دادن به جنگ ویتنام صحبت می کرد. او در هالیوود به دلیل آهنگسازی برای فیلم «داستان وست ساید» معروف است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *