11:14

«سیداحسان قاضی زاده هاشمی» عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: این شورا در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان خواستار توضیح درباره دلایل توقف پخش سریال «گاندو ۲» شده است.

شورای نظارت بر صداوسیما: «گاندو ۲» نباید تحت تاثیر فشارهای بیرونی متوقف می‌شد/ رئیس رسانه ملی توضیح دهد
«سید احسان قاضی زاده هاشمی» عضو شورای نظارت بر صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: شورای نظارت نامه ای را خطاب به رئیس سازمان صداوسیما نوشته و خواهان توضیح و ایشان درباره توقف پخش سریال «گاندو ۲» شده است.

وی ادامه داد: در این نامه که با امضای محسنی اژه ای رییس شورای نظارت و در پی تماس های مکرر مردم در اعتراض به توقف پخش سریال گاندو 2 به علی عسگری ارسال شده، از سازمان خواسته تا علت فشارهای بیرونی که منجر به توقف پخش این سریال شده است اعلام شود.

قاضی زاده تاکید کرد: در این نامه همچنین به آقای علی عسکری گفته شده پخش سریال نباید متوقف می شد و از ایشان خواسته شده که زمان و نحوه پخش سریال را دقیقا مشخص کنند. این موضوع به قید فوریت برای رئیس سازمان صداوسیما ارسال شده و ایشان هم موظف هستند که پاسخ نامه را هرچه سریع تر به ما اعلام کنند.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «گاندو2» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی در ایام نوروز هر شب از شبکه سه سیما پخش می شد و موضوع آن درباره چند پرونده امنیتی بود. اختلال در پخش و همچنین نیمه کاره ماندن سریال و اینکه اعلام شد ادامه آن بعد از انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهد شد، شائبه سانسور آن به دلیل فشارهای بیرونی را بالا برد. تا به حال هیچکدام از مدیران سازمان صداوسیما درباره این موضوع اعلام نظر نکرده اند.

نیمه کاره ماندن این سریال منجر به واکنش مخاطبان خبرگزاری فارس شد که با راه اندازی کمپین های مختلف در سامانه فارس من پیگیر پخش ادامه این سریال تا پیش از انتخابات بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *