13:49

بانی‌فیلم: در حالی که قرار است کوین کاستنر جایزه گلدن گلوب را برای باز یدر سریال «یلواستون» بگیرد، صحبت بر سر رفتن این بازیگر مشهور هالیوودی از مجموعه «یلواستون» به گوش می‌رسد.
به گزارش entertainmenttonight کوین کاستنر که به دلیل جاری شدن سیل ویرانگر در کالیفرنیا نتوانسته بود در مراسم گلدن گلوب شرکت و جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال درام اهدای جوایز گلدن گلوب 2023 را دریافت کند امشب این جایزه را خواهد گرفت.
اما در باره خروج کاستنر از سریال پرطرفدار «یلواستون» سایت سینمایی ددلاین با انتخاب این عنوان که «خداحافظی با جان داتون؟» به سراغ موضوع خداحافظی کاستنر رفته و نوشته: چرا هواداران فکر می‌کنند کوین کاستنر در حال ترک «یلوستون» است؟

به گزارش بانی‌فیلم، ددلاین در گزارش خود آورده: خداحافظی؟ طرفداران فکر می‌کنند که کوین کاستنر در حال آماده شدن برای ترک نقش جان داتون در یلواستون است.
شایعات در مورد سرنوشت این بازیگر در این سریال در فوریه ۲۰۲۳ شروع شد، زمانی که گزارش دادیم منابع خبری گفته‌اند که کوین اختلافاتی را با سازندگان سریال پیدا کرده که می‌تواند به پایان سریال منجر شود. همچنین از صحبت‌هایی درباره سریال جدیدی خبر دادیم که قرار بود متیو مک‌کانهی در آن بازی کند. با این حال، چیزی تایید نشده است.
با وجود این که کوین کاستنر بازیگر افسانه‌ای هالیوود به سختی در مورد آینده خود در سریال مورد علاقه طرفداران صحبت کرده است، اما کمپانی پارامونت در بیانیه‌ای که منتشر کرد هیچ خبری و گزارشی از احتمال بیرون رفتن کوین کاستنر وجود نداشت.
یکی از سخنگویان پارامونت به ددلاین گفت: کوین کاستنر بخش بزرگی از «یلواستون» است و ما امیدواریم که این مورد برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. به لطف ذهن درخشان تیلور شریدان، ما همیشه در حال کار روی گسترش فرانچایز این دنیای باورنکردنی است که او ساخته . متیو مک‌کانهی استعداد فوق‌العاده‌ای است که ما دوست داریم با او هم شریک شویم.

بازیگران سریال درباره ترک کوین کاستنر چه گفته اند؟
در میان شایعات ادامه‌دار پایان همکاری کاستنر در «یلواستون»، وس بنتلی – که نقش جیمی داتونون (پسرخوانده کوین) را بازی می‌کند، اعتراف کرد که آینده‌ای را می‌بیند که بازیگر بادیگارد در آن ستاره نیست!
آلوم بازیگر «داستان ترسناک آمریکایی» به تی‌وی‌لاین توضیح داد: «من در فصل یک، به این موضوع فکر کردم. چون این امکان همیشه در تلویزیون وجود دارد، این طور نیست؟ ما همیشه آماده مردن هستیم… [و جان] واقعاً این کشش هیپنوتیزمی را به جیمی وارد کرده است!

«یلوستون» به پایان می‌رسد؟
هنوز خبری در مورد فصل آخر اعلام نشده است. این سریال در ژوئن ۲۰۱۸ برای اولین بار پخش شد و تاکنون در مجموع پنج فصل داشته. همانطور که گفته شد، خالق سریال، تیلور شریدان، از قبل ایده‌ای در مورد چگونگی انجام همه چیز برای خانواده داتون دارد.
بازیگر نقش دانش‌آموز در «پسران هرج و مرج» (Sons of Anarchy) در دسامبر ۲۰۲۱ در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفته بود: «به همان اندازه داستان طول می‌کشد که برای من هم طول خواهد کشید، اما شما ۹ فصل از آن را نخواهید دید.
اما کوین کاستنر با کنایه در باره پایان نهایی نمایش حرف زده. این بازیگر با کنایه گفته که تنها چیزی که می‌خواهد ببیند این است که خانواده لعنتی داتون بتوانند بالاخره خودشان را جمع‌وجور کنند. این یک آرزوست!
بازیگر «مزرعه رویاها» در مارس ۲۰۲۲ به نشریه entertainmenttonight گفت: «امیدوارم اوضاع، با این خانواده‌ بسیار ناکارآمد به شیوه‌ای واقعاً سرگرم‌کننده پیش برود…!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *