بانی‌فیلم: آلفرد هیچکاک علاوه بر استادی در فیلمسازی و ایجاد تعلیق و ترس، در راه‌اندازی تبلیغات برای فیلم‌هایش هم تبحر داشت!
وقتی در سال ۱۹۶۳ هیچکاک فیلم «پرندگان» را برای شرکت در جشنواره کن و فیلم افتتاحیه به این رویداد فرانسوی فرستاد، در کنارش هم توانست از ظرفیت‌های محبوبیت تی‌پی هدرن بازیگر نقش اول این فیلم سود ببرد.
هیچکاک علاوه بر حضور عوامل «پرندگان» در کن، با برنامه‌ریزی‌های تیم تبلیغاتی‌اش، از محبوبیت تی‌پی هدرن هم در این جشنواره بهره‌مند شد؛ از مراسم استقبال در پای پلکان هواپیما تا آزاد کردن تعداد زیادی پرنده از قفس… با اینکه یکی از پرنده‌های آزاد شده، صورت هیچکاک را کثیف کرد اما او خود را از تک‌وتا نینداخت!
در کنار اینها حاضر شدن هدرن در مکان‌های مختلف بندر ساحلی کن با لباسی شبیه به همان لباس که در «پرندگان» پوشیده بود، شکل و شمایل خاصی به تور سینمایی هیچکاک داد و توجه‌ها را به خود جلب کرد!
یکی از عکس‌های دیدنی حضور هنرپیشه نقش اول «پرندگان» در فستیوال کن، مربوط به حضور او در یکی از رستوران‌های ساحل کن است؛ این عکس فوق‌العاده تیپی هدرن او را در یکی از رستوران‌ها در حال سفارش صبحانه نشان می‌دهد.
هجوم علاقمندان این بازیگر محبوب آن سال‌ها برای دیدنش، این عکس را خاص کرده است.
عکس‌های بعدی هم مربوط به حضور آلفرد هیچکاک و تی‌پی هدرن در جشنواره کن است.
جالب است بدانید که ملانی گریفیث بازیگر معروف و همسر قبلی آنتوینو باندراس، دختر تی‌پی‌ هدرن و داکوتا جانسون دیگر بازیگر مشهور سینمای آمریکا، نوه اوست!
هدرن بازیگری بود که به جز «پرندگان» در فیلم «مارنی» هیچکام هم حضور داشت. آخرین حضور او در سال ۲۰۱۱ و در فیلم «دختر خاله سارا» بود.
تی‌پی هدرن در حال حاضر با ۹۴سال سن مدت‌هاست که از صحنه بازیگری کناره‌گیری کرده.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *