11:14

«آیس کیوب» بازیگر آمریکایی برای پرهیز از واکسیناسیون کرونا، از بازی در فیلمی با دستمزد ۹ میلیون دلاری کناره‌گیری کرد.
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «آیس کیوب» پس از مقاومت در برابر واکسیناسیون از بازی در فیلمی با دستمزد ۹ میلیون دلاری کناره‌گیری کرد. این بازیگر آمریکایی قرار بود در فیلم کمدی «وای لعنتی نه» (Oh Hell No) سونی مقابل «جک بلک» بازی کند، اما ترجیح داده از پروژه کناره‌گیری و واکسن ویروس کرونا را دریافت نکند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است: «تهیه‌کنندگان فیلم درخواست کرده‌اند که بازیگران پروژه واکسینه شوند.»
«آیس کیوب» و نمایندگان او تاکنون به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند، اما رپر سال گذشته نسبت به پاندمی اظهار بدبینی کرده بود. او ژوئن سال ۲۰۲۰ در صفحه توییتر خود نوشت: «پزشکان دنیا: از دروغ گفتن در مورد ویروس کرونا دست بردارید. مردم به حقیقت مطلق نیاز دارند.» در ماه‌های بعد این رپر با ماسک در مکان‌های عمومی دیده شده و از پوشیدن ماسک در صفحه توییتر خود حمایت کرده است.
فیلم کمدی «وای لعنتی نه» قرار بود زمستان امسال تولید شود و داستانی در مورد یک شخصیت سیاه‌پوست روایت کند که عاشق مادر رقیبش می‌شود. در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است که سونی بازیگر دیگری جانشین «آیس کیوب» خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *