10:21

پنج فیلم جدید اکران شده در سینماها تاکنون کمتر از ۵۰ هزار نفر تماشاگر داشته‌اند.
به گزارش ایسنا، چند روز پس از تمام شدن جشنواره چهلم فیلم فجر فیلم‌هایی جدیدی راهی اکران شدند ولی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در جذب مخاطب موفقیت چندانی نداشتند و شاید فقط «عنکبوت» تا حدی در آمار جلوتر باشد.
از روز ۲۶ بهمن‌ماه اکران سه فیلم در سینماهای کشور آغاز شد. «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان تولید مشترک ایران و ترکیه است و بازیگران اصلی آن پژمان بازغی، افسانه پاکرو، امید روحانی، یوسف چیم و علی بوراک جیلان از ترکیه هستند.
این فیلم که در روز اول اکران میزبان بازیگران ترکیه‌ای خود هم بود، از زمان اکران تاکنون کمتر از ۹ هزار بلیت فروخته و حدود ۱۹۳ میلیون تومان فروش داشته است.
«عاشق پیشه» به کارگردانی داود موثقی دیگر فیلمی است که از ۲۶ بهمن روی پرده رفته و تا شب گذشته نزدیک به ۸۰۰ بلیت فروخته بود. فروش این فیلم در روزهای اکرانش به ۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
اما «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد پرمخاطب‌ترین فیلم جدید این روزهای سینماست. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ است و این روزها علاقه‌مندان به تماشای آن در قم گله‌مند هستند که سینماهای این استان فیلم را اکران نمی‌کنند.
محسن تنابنده، ساره بیات و شیرین یزدان‌بخش از بازیگران اصلی فیلم هستند که روایتگر داستان یک قاتل زنجیره‌ای است. تا کنون بیش از ۳۵ هزار نفر به تماشای «عنکبوت» نشسته‌اند و فروش آن هم با گذر از ۸۶۵ میلیون تومان در آستانه میلیاردی شدن است.
«مستطیل قرمز» به کارگردان حسن و حسین صیدخانی از دیگر فیلم‌های تازه سینماهاست که از سوم اسفندماه اکران شده و تاکنون کمتر از ۱۰۰ بلیت فروخته و فروشی حدودا دو میلیون تومانی داشته است.
«مورچه خوار» ساخته شاهد احمدلو هم از سوم اسفند روانه اکران شده و تا شب گذشته نزدیک به دو هزار نفر آن را تماشا کرده‌اند. فروش این فیلم حدود ۵۷ میلیون تومان است. در «مورچه‌خوار» نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، مارال فرجاد، لیندا کیانی، رضا شفیعی‌جم، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، ایمان اشراقی و خاطره حاتمی بازی کرده‌اند.
*آمار فروش این گزارش براساس اطلاعات سامانه سمفا تا ساعت ۹ صبح جمعه، ششم اسفندماه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *