12:52

با انتشار اولین تیزر فیلم «آزادسازی ۲» در اولین دوره رویداد TUDUM تأیید شد که شخصیت «تایلر ریک» با بازی «کریس همسورث» هنوز زنده است.
خبرگزاری میزان – با انتشار اولین تیزر فیلم «آزادسازی ۲» در اولین دوره رویداد TUDUM تأیید شد که شخصیت «تایلر ریک» با بازی «کریس همسورث» هنوز زنده است. این فیلم در سال ۲۰۲۰ رکورد بینندگان شبکه نت‌فلیکس را شکست، اما تولید دنباله آن به صورت رسمی تأیید نشده بود. همسورث در این رویداد اعلام می‌کند که فیلمبرداری دنباله به زودی در استرالیا آغاز خواهد شد.
بهار سال ۲۰۲۰ گزارش شده بود که «جو روسو» نویسنده فیلم برای نگارش فیلمنامه قسمت دیگری با شبکه به توافق رسیده است. او در آن مقطع گفته بود: «قرارداد من برای نوشتن «آزادسازی ۲» نهایی شده و ما در مراحل ابتدایی ایده‌پردازی در مورد قصه هستیم. هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که داستان در زمان به عقب یا جلو برود. ما پایانی باز به جا گذاشتیم که سؤالاتی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.»
جو روسو» می‌گوید: «نحوه پیشرفت قصه همواره ساده بود، یک اجرای باله-گونه از اکشن با شخصیتی زخم‌خورده که اشتباهی مهلک در گذشته مرتکب شده و فرصتی برای رستگاری به دست می‌آورد که ممکن است مرگبار باشد. مسئله کلیدی این بود که کارگردانی توانمند مانند سم برای صحنه‌های اکشن نیاز داشتیم.»
«آزادسازی» به کارگردانی «سم هارگریو» و بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» که با بودجه ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که این فیلم در چهار هفته اول توسط ۹۹ میلیون خانوار دیده شده است.
همسورث پس از کسب جایزه‌ی «ستاره فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۰» در مراسم «انتخاب مردم» (People’s Choice) ادعا کرده بود که چندین دنباله برای «آزادسازی» در دست ساخت است: «می‌خواستیم فیلمی بسازیم که متفاوت، منحصربه‌فرد، هیجان‌انگیز، و پر از اکشن باشد، اما فیلمی واقعاً پیشرو نیز باشد و فکر می‌کنم به این هدف رسیدیم. اما هیچ‌یک از این موفقیت‌ها بدون حمایت شما ممکن نبود. تا ابد مدیون‌تان هستم. یکی از بی‌نظیرترین تجاربی بود که در فیلمسازی داشتم و ما سعی خواهیم کرد که چند فیلم دیگر برای شما بسازیم.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *