22:16

«سابو» با نام واقعی «هیرویوکی تاناکا» ژاپنی که برای ساخت فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون خون آشام در باغ، طومار نینجا، کلیمور(شمشیر دودمه) و حمله به تایتان در طول سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ شناخته شده، نخستین فیلم کره‌ای زبان خود به نام «زیر تخت تو» را کارگردانی می‌کند.
به گزارش ایرنا، با ساخت این فیلم ژانر هیجانی دارد، سابو به جمع کارگردان‌های خارجی که فیلم‌های کره‌ای ساخته‌اند می‌پیوندد.
زیر تخت تو یک فیلم اقتباسی از یک رمان ژاپنی با همین عنوان نوشته اوهیشی کی است و مردی تنها را روایت می‌کند که در گردباد عشقی پیچیده و ویرانگر گرفتار شده است.
در این فیلم که توسط Mystery Pictures تولید می‌شود، لی جی-هون در نقش مرد تنها در کنار بازیگر نقش زن با بازی لی یون یو و شین سو هیانگ در نقش شوهر این زن، بازی می‌کند.
از دیگر کارگردان‌های خارجی که به تازگی فیلم‌های کره‌ای یا با عناوین کره‌ای ساخته‌اند می‌توان به کارگردان ژاپنی هیروکازو کورئیدا که با فیلم کارگزار در جشنواره کن امسال حضور داشت، داوی چو فیلمساز کامبوجی – فرانسوی با فیلم بازگشت به سئول و هی شومینگ کارگردان سنگاپوری که آجوما را ساخت اشاره کرد.
تاکاشی میکه پرکار هم به تازگی یک مجموعه کره زبان با عنوان تماس ساخته که توسط استودیو دراگون تولید و پخش آن از هفته گذشته در پلتفرم استریم دیزنی پلاس آغاز شده است.
سابو به خاطر کارگردانی کمدی جنایی Postman Blues، درایو، ناقوس برکت و اقتباس ادبی کانیکوسن – Kanikosen شهرت دارد.
سفر چاسوکه دیگر فیلم این کارگردان ژاپنی در رقابتی در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد.
او همچنین بازیگر فیلم‌های ایچی قاتل و ژوزی، ببر و ماهی به کارگردانی میکه تاکاشی بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *