16:20

کارگردانان اسکاری وارد قلمرو «جنگ ستارگان» شدند
«دنیل کوآن» و «دنیل شاینرت» کارگردانان فیلم موفق «همه چیز همه جا به یک‌باره» مشغول ساخت سریال جدیدی در دنیای «جنگ ستارگان» هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این دو کارگردان که اخیرا با کسب جوایز بهترین فیلم و کارگردانی، فاتح اسکار ۲۰۲۳ شدند از تابستان سریال جدیدی از دنیای «جنگ ستارگان» را با عنوان «خدمه اسکلت» مقابل دوربین برده‌اند که برای عرضه از سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس آماده می‌شود.
هنوز مشخص نیست «دنیل شاینرت» و «دنیل کوآن» چند اپیزود از سریال جدید «خدمه اسکلت» را کارگردانی خواهند کرد. این سریال که نقش اصلی آن را «جود لاو» بازی می‌کند درباره گروهی از بچه‌های گم‌شده در کهکشان است که سعی می‌کنند راه خود را به خانه بیابند.
«دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» با کسب ۷ جایزه برنده بزرگ نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار نام گرفتند و فیلمشان در کنار جوایز بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی، جایزه بهترین بازیگر زن (میشل یئو)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (که هوی کوآن)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (جیمی لی کرتیس) و بهترین تدوین (پل راجرز) را دریافت کرد.
این دو کارگردان در ماه اوت قراردادی پنج‌ساله با کمپانی یونیورسال امضا کردند و علاوه بر فیلم «همه چیز همه جا به یک‌باره»، برای ساخت فیلم «مرد ارتشی سوئیسی» با بازی «پل دانو» و «دنیل ردکلیف» شناخته می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *