10:26

چهارمین کنسرت آنلاین (برخط) کیهان کلهر نوازنده بین‌المللی به همراهی «اردال ارزنجان» نوازنده اهل ترکیه ششم مرداد پیشرو برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، کیهان کلهر دیشب ۲۱ تیر در صفحه رسمی خود در شبکه‌های مجازی از برگزاری چهارمین کنسرت آنلاین خود این بار با همراهی نوازنده باغلاما و موسیقی‌دان اهل کشور ترکیه خبر داد.
در پست اینستاگرامی این نوازنده بین المللی آمده است: کنسرت آنلاین کیهان کلهر در موزه آبگینه، کاخ چهلستون و خانه اتحادیه اینبار به همراهی «اردال ارزنجان» به تاریخ ششم مرداد ماه رأس ساعت بیست‌ و یک و سی دقیقه در خدمت شما مخاطبان گرانقدر هستیم.
پیشتر این موسیقیدان ایرانی و چهره شناخته‌شده بین‌المللی در اول خرداد سال گذشته نخستین کنسرت آن‌لاین خود را در موزه آبگینه برگزار کرد و در آن اجرا به تنهایی و با سه تار خود برای دوست‌دارانش نواخت. پس از آن نیز در نیمه مرداد سال گذشته وی به همراه کوارتت مینیاتور کنسرت شهر خاموش خود را برگزار کرد. این کنسرت که پیشتر در بسیاری از شهرهای ایران و جهان اجرا شده بود، به شکل مجازی نیز کاخ چهلستون و خانه اتحادیه اجرا شد.
با آغاز همه‌گیری کرونا از اواخر سال ۱۳۹۸ بسیاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله برگزاری کنسرت به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس به حالت تعطیل درآمد و آسیب اقتصادی سنگینی را متوجه فعالان فرهنگ و هنر کرد. در این مدت نیز به منظور تلطیف فضای عمومی و بهره‌مندی مردم از موسیقی زنده و نیز بهانه‌ای برای فعالیت گروه‌های موسیقی بارها کنسرت‌های آن‌لاین در ایران و جهان برگزار شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *