11:53

کارگردان فیلم سینمایی « هیس دخترها گریه نمی کنند» گفت: با توجه به ظرفیت های بالا و تلاش و مجاهدت هایی که از نسل جوان، آینده ساز، متعهد و متخصص کشور سراغ دارم، آینده ایران را بسیار خوب و درخشان می بینم.

پوران درخشنده در گفت‌وگو با ایرنا، ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ به همه ایرانیان، اظهار داشت: من سال ۱۴۰۰ را مثبت می بینم، انتظار اتفاق های خوبی را در این سال دارم تا مردم ایران همه سختی هایی که در سال ۱۳۹۹ متحمل شدند را فراموش کنند، به هر شکل من فکر می کنم سال بسیار خوبی در پیش رو داریم.

وی افزود: من از همه خانواده های ایرانی به ویژه شهروندان تهرانی و ساکنان استان تهران می خواهم که در سال جدید، تهدید بیماری کرونا را خیلی جدی بگیرند و به شکلی ویژه از خودشان مراقبت کنند تا به این وسیله جلوی هر اتفاق بد وناگواری که باعث غم و اندوه و خسارتهای جبران ناپذیر و ناراحتی می شود، گرفته شود.

وی ادامه داد: آرزو می کنم که امسال سالی پر از آرامش برای همه ایرانی ها باشد، جوانان ما به تمام خواسته های مشروع خود برسند و احساس امنیت و آرامش در جامعه افزایش پیدا کند.

درخشنده گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا شرایطی ایجاد کرده که باعث شده میان فامیل ها، خانواده ها و دوستان فاصله بیفتد و از هم دور شوند، آرزویم این است که خانواده ها اینقدر به هم مهر و عشق بورزند تا این مهر و عشق بتواند آثار منفی این بیماری را از بین ببرد و صمیمیت را در جامعه بیشتر و اعضای خانواده ها را نسبت به هم دلگرم کند.

وی افزود: همه باید بدانیم که همیشه حامیانی داریم(کادرپزشکی و درمانی، بویژه پزشکان و پرستاران)، که درست است الان درگیر کرونا هستند و در کنار ما نیستند، ولی همیشه مراقب سلامت بیش از ۸۰ میلیون ایرانی هستند.

وی ادامه داد: آرزوی همیشگی من این است که خداوند بزرگ هیچ وقت نگاه گرمش را از ما نگیرد و همیشه مراقب مان باشد، البته همه باید شکر گذار نعمت های خدا، به ویژه نعمت سلامتی باشیم.

درخشنده اظهار امیدواری کرد که همه جوانان ایرانی با توکل به خداوند روی پای خود بایستند و حرکت سازنده شان به سمت آینده ای روشن را آغاز کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *