14:47

یک پناهجوی آفریقایی که به صورت غیر قانونی خود را به بلژیک رسانده، در مسابقه بخت‌آزمایی ۲۵۰ هزار یورو برنده شده است.
به گزارش یورونیوز، این اما تمام داستان نیست، او هیچ مدرک اقامتی ندارد و به صورت غیرقانونی در این کشور اروپایی اقامت دارد. این مرد جوان کارت بخت آزمایی ۵ یورویی را روز ۲۳ مارس در شهر بندری زبروژ خریده است. او وقتی متوجه شد در مسابقه برنده شده برای دریافت جایزه به سوپرمارکتی که کارت خود را خریده بود مراجعه کرد، اما با توجه به مبلغ بالای این جایزه، برنده موظف است برای دریافت آن با دفتر مرکزی این شرکت در بروکسل تماس بگیرد.
پس از آنکه مشخص شد این فرد بدون اسناد هویتی برنده جایزه شده، افرادی تلاش کردند با مدارک جعلی مدعی شوند که برنده لاتاری شده‌اند اما پلیس متوجه این مسئله شد و سه نفر از کسانی را که چنین ادعایی کرده بودند، دستگیر کرد.
در نهایت برنده واقعی به ایستگاه پلیس مراجعه کرد و کارت برنده در حال حاضر در گاوصندوق اداره پلیس قرار دارد. شرکت لاتاری می‌گوید تمام تلاش خود را می‌کند که این پرداخت را انجام دهد، اما معمولا برای این امر شماره حساب بانکی مورد نیاز است این دقیقا مشکلی است که این پناهجوی غیرقانونی با آن رو به رو است چرا که او نه حساب بانکی دارد و نه حتی مدارک اقامتی در اختیار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *