12:51

اکران مردمی فیلم سینمایی «پسر» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در خانه هنرمندان برگزار شد.
به گزارش رسیده، اکران عمومی فیلم سینمایی «پسر» جمعه 4 تیرماه با حضور نوشین معراجی (کارگردان) و عوامل فیلم، با استقبال خوب مردم در خانه هنرمندان برگزار شد.
پیش از نمایش فیلم، نوشین معراجی ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که به تماشای فیلم آمده بودند، گفت: با توجه به گرمای هوا، روز تعطیل و شرایط کرونا حضور شما برای من ارزشمند است و امیدوارم از تماشای فیلم لذت ببرید.
سهیل قنادان بازیگر نقش «فرید» در فیلم پسر گفت: از طرف خودم و به نمایندگی عوامل، از تماشاگران به خاطر حضور در این شرایط سخت تشکر می­‌کنم.
وی افزود: گروه هنر و تجربه به حمایت احتیاج دارد. فیلمی مثل فیلم «پسر» که توانسته در جشنواره معتبر و الف جهانی جایزه بگیرد و توجه انجمن منتقدان همان جشنواره را جلب کند به حمایت بیشتری احتیاج دارد.
قنادان ادامه داد: ما در روز دوم اکران فیلم هستیم. از همه شما تشکر می­کنم و می خواهم اگر با فیلم ارتباط برقرار کردید، خودتان تبلیغ فیلم باشید.

«پسر» در خانه هنرمندان با استقبال خوب تماشاگران همراه شد و ادامه اکران آن در سینماهای هنر و تجربه سراسرکشور، طبق جدول نمایشی ادامه خواهد داشت.
فیلم «پسر» روایت‌گر داستان پسر چهل ساله‌ای است که همچنان با مادر خود زندگی می­کند. او علیرغم گذر از جوانی هنوز در کودکی خود باقی مانده و در گذران زندگی به مادر محتاج است اما این واقعیت را نمی­پذیرد.
عوامل فیلم پسر عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: نوشین معراجی، تهیه کننده: مهدی فرد قادری، بازیگران :سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی، آیسان گل بابایی، راحله صادقی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و اتابک نادری. مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، تدوین: رامین نجفی، صدابردار: امین جعفری، صداگذار: سامان شهامت، آهنگساز: آرمان معراجی، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: ثنا نوروزبیگی، دستیار کارگردان و برنامه ریز : نگار نقوی، مدیرتولید: فرید آجرلو، عکاس: سمیه شوقیان، پوستر: حسین زارعی، مشاور رسانه ای: علی کشاورز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *