12:38

رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در پردیس سینما گالری ملت برگزار خواهد شد.
به گزارش رسیده، رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود و هواداران و گیمرها می‌توانند از نزدیک و به صورت زنده شاهد رقابت بهترین‌های رشته‌های مختلف بازی‌های ویدیویی کشور باشند.
بنابراین گزارش، مسابقات «نیمه نهایی» روز پنج شنبه (۲۰ خرداد) از ساعت ۱۱ تا ۲۱، مسابقات بین‌المللی «فیفا» روز جمعه (۲۱ خرداد) از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز جمعه برگزار خواهد شد.
این رقابت‌ها در قالب دو رشته فیفا ۲۱ و کلش رویال و ۲ بازی ایرانی بزن بهادر و فوتبالیستارز پیگیری خواهد شد. در حالی که بیش از ۱۰۰۰ نفر برای شرکت در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کرده بودند، مسابقات دور مقدماتی به صورت آنلاین و طی هفت روز برگزار شد و در نهایت افراد برتر به مرحله نهایی این رقابت‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه یافتند.
همچنین، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری یک لیگ چهار جانبه با حضور قهرمانان فیفا ۲۱ ایران و قهرمانان جهانی این بازی نیز انجام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این رقابت‌ها را که صحنه‌ای برای مصاف قهرمانان ایرانی فیفا ۲۱ با قهرمانان بین‌المللی است در پرده سینما تماشا کنند.
تماشای مسابقه ورزشی در سینما اتفاق عجیب و بی‌سابقه‌ای نیست و اولین بار برای جام جهانی 2018 روسیه بودکه پخش مستقیم بازی‌های ایران در جام جهانی روی پرده بزرگ سینماها آمد تا علاقه‌مندان به فوتبال تماشای این مسابقات را در فضایی متفاوت تجربه کنند. اتفاقی که از قضا به تجربه‌ای خوشایند برای همه آنهایی که در سینما بازی‌های ایران مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا را تماشا کردند، تبدیل شد. حالا باز هم قرار است این تجربه پرهیجان و دوست‌داشتنی تکرار شود. اما این بار برای طرفداران و تماشاگران مسابقات ورزش‌های الکترونیک و آن هم در پردیس سینما گالری ملت؛ اتفاقی که برای اولین بار شاهد آن خواهیم بود.
علاقه‌مندان برای تماشای این رقابت‌ها می‌تواتند از طریق وب‌سایت سینماتیکت اقدام به خرید بلیت کنند و با وارد کردن کد melat از تخفیف برخوردار شوند.
گفتنی است این برنامه توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با همکاری موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آپارات گیم و سینماتیکت در پردیس سینماگالری ملت برگزار می شود و با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت محدودی برای فروش بلیت و حضور تماشاگران در سالن در نظر گرفته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *