16:02

مجموعه تلویزیونی نوستالژیک «پدرسالار» به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی، از جمعه شب مهمان خانه های کردزبانان شبکه سحر خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «پدر سالار»، سریال خاطره برانگیز و پر طرفدار سال های دور خانه های ایرانی در ژانر اجتماعی و خانوادگی در کنداکتور پخش کانال کردی شبکه سحر قرار گرفت.
زندگی هسته ای و پرجمعیت و تفکر پدرسالاری دست مایه این مجموعه خوش ساخت است. خانواده بزرگ اسدالله خان همگی در یک خانه زندگی می کنند و طبق قانون خانواده عروس جدید هم باید در این خانه ساکن شود اما آذر آخرین عروس خانواده و همسر ناصر که دختر برادر اسدالله خان است زیر بار این قانون نمی رود و ماجرا از لجبازی های اسدالله و آذر آغاز میشود و داستان هایی را رقم می زند که مخاطب را همراه خود می سازد.
زنده یاد محمدعلی کشاورز در نقش اسدالله، زنده یاد حمیده خیرآبادی در نقش ملوک، کمند امیرسلیمانی در نقش آذر، ناصر هاشمی در نقش ناصر،خسرو شجاع زاده در نقش جمال، کتایون ریاحی در نقش زهرا،محمود پاک نیت در نقش جلال، اکرم محمدی در نقش زهره، فرحناز منافی ظاهر در نقش مهری،محمود جعفری در نقش همسر مهری، پرستو گلستانی در نقش زری، حسن مهمانی در نقش همسر زری، زنده یاد جمیله شیخی در نقش مولودخواهر ملوک، سیامک اطلسی در نقش برادر اسدالله خان، آزیتا لاچینی در نقش همسر مصطفی و… در این سریال به ایفای نقش می پردازند.
مجموعه تلویزیونی «پدر سالار» در مرکز مهاباد دوبله شده و اصلاح تصویر شده و در 22 قسمت 45 دقیقه ای از 24 دی ماه هر شب ساعت 23 به وقت تهران به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *