13:40

مراسم اهدای جوایز به برندگان هر ۲۳ شاخه جوایز اسکار ۲۰۲۳ به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، برخلاف سال پیش که اهدای جایزه به برندگان ۸ شاخه از جوایز اسکار به صورت مستقیم از تلویزیون پخش نشد و در حالی که تماشاگران در حال تماشای آگهی‌های بازرگانی بودند این ۸ شاخه برندگان خود را شناختند، امسال همه مراسم به صورت مستقیم و بدون تدوین پخش می‌شود.
بیل کرامر مدیرعامل آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک تأیید کرد که همه شاخه‌های اسکار در پخش زنده تلویزیونی جا دارند.
سال پیش برای اینکه پخش مراسم اسکار زیادی طولانی نشود، شاخه‌های موسیقی متن، آرایش چهره و مو، مستند کوتاه، تدوین فیلم، طراحی تولید، انیمیشن کوتاه، فیلم کوتاه زنده و صدابرداری از پخش تلویزیونی مستقیم مراسم حذف شدند که با خشم بسیاری در صنعت فیلم روبه‌رو شد.
کرامر تابستان امسال به این سمت انتخاب شد و از آن زمان چند بار در این باره صحبت کرده بود و حالا موفق شد تا قولش را به فعل درآورد.
امسال جیمی کیمل برای سومین بار برای اجرای مراسم اسکار بازمی‌گردد. کرامر از این امر هم ابراز خوشحالی کرده و گفته به نظرش حیاتی است که کسی میزبان برنامه باشد که اجرای زنده تلویزیونی را بشناسد.
وی تاکید کرد با توجه به اینکه آکادمی به برگزاری صدمین سال مراسم نزدیک می‌شود، باید ریتم درستی در پیش گرفته شود.
امسال گلن وایس برای هشتمین سال متوالی کارگردانی مراسم را برعهده دارد.
نودو پنجمین دوره جوایز اسکار ۱۲ مارس ۲۰۲۳ برگزار و به صورت زنده از تئاتر دالبی در هالیوود پخش می‌شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه ABC و در بیش از ۲۰۰ منطقه جهان روی آنتن می‌رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *