تست و بررسی تیتر

15:41

برنامه عصرگاهی رادیو سلامت با نام «عصری نو» روز سه‌شنبه (۲۳ آذر ماه) به موضوع توصیف دوران کودکی اختصاص دارد که به تهیه‌کنندگی موسی نظری پخش می‌شود.
به گزارش رسیده، موسی نظری، تهیه‌کننده برنامه عصرگاهی در این توضیح می‌دهد: برنامه عصرگاهی رادیو سلامت در قالب ساختار جدید روی آنتن می‌رود. این برنامه روز سه‌شنبه (۲۳ آذر ماه) به این موضوع می‌پردازد که دوران کودکی‌تان را چطور توصیف می‌کنید. در این برنامه دکتر بابامرادی روانشناس حضور دارد و در این باره صحبت می‌کند.
وی ادامه می‌دهد: گویندگان برنامه مسعود خواجه‌وند، نازنین مهیمنی و رضا شجاعی هستند. شنوندگان در این برنامه می‌توانند شنونده یک داستان عصرگاهی باشند.
وی می‌افزاید: برنامه شامل آیتم‌های متفاوت است. در یکی از آیتم‌ها با نام من و دوربینم، سارا اکبری اتفاقات شهر را از زاویه یک دوربین عکاسی برایمان می‌گیرد و در برنامه پخش می شود. گزارش‌های مراکز استان‌ها در آیتم محله من پخش می‌شود. در این آیتم محله‌هایی که نماد اجتماعی خاص دارند، معرفی می‌شوند. در بخش تماس اورژانسی با پزشکان اورژانس صحبت می‌کنیم.
این تهیه‌کننده اشاره می‌کند: مسابقه‌ای با نام ترازو در برنامه پخش می‌شود که مخاطبان می‌توانند شرکت کنند و سوالات کیلویی را پاسخ بدهند. منظور این است که هر سوال برایش وزنی مشخص شده و هر چقدر تعداد سوالات بیشتری پاسخ داده شود، مسلماً جوایز بیشتری هم کسب می‌شود. برنامه عصرگاهی رادیو سلامت ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *