10:55

شبکه دو سیما از شنبه ۱۵ مرداد تله‌تئاتر دروازه ساعات را برای علاقمندان به مجموعه‌های نمایشی در جدول پخش برنامه‌های خود قرار می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تله تئاتر «دروازه ساعات» محصول سال ۱۳۸۸ به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی و با محوریت واقعه کربلا روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
در خلاصه داستان این تله تئاتر آمده است: با شنیدن خبر ورود کاروان اسرای کربلا به دمشق هر یک از اهالی آماده رفتن به دروازه ساعات می‌شوند تا در جشنی که حاکمان برپا کرده اندشرکت کنند اما کسانی هستند که با داشتن درک صحیح از واقعه کربلا به سرزنش مردم بی‌خرد می‌پردازند و در این میان طالب که به ظاهر دیوانه کوچه گردی است با سخنان خود کسانی را که به دلیل ترس یا بی‌بصیرتی از حادثه کربلا گریخته‌اند در برابر پرسش‌های بی‌پاسخی قرار می‌دهد.
دروازه ساعات داستانی است متفاوت از آنچه از کربلا می‌دانیم با نگاهی متفاوت برای نشان دادن عمق فاجعه‌ای که پس از کربلا برای خاندان اهل بیت (ع) رخ داد.
احمد علامه دهر، اسرافیل علمداری،حسین میرزائیان، ساناز خباز، سیدمحمد تقی رفقی، شیوا بلوریان، عارف برهمن، زنده یاد علی سلیمانی، مجید فروغی، محبوبه بیات، محمدعلی سلیمان تاش، مرجان قمری، یاسمن راد، یوسف طاهریان و … در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.
این تله‌تئاتر از شنبه به مدت چهار شب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *