11:25

ایوب آقاخانی، طراح و دبیر دومین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهار راه» اعلام کرد که اختتامیه این رویداد ۱۴ تا ۱۶اسفندماه برگزار می‌شود و برگزیدگان معرفی خواهند شد.
به گزارش رسیده، ایوب آقاخانی درباره اختتامیه دومین دوره این رویداد عنوان کرد: آیین پایانی این دوره از مسابقه سراسری «چهار راه» در سه روز، از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود. همچنین چهار اثر برگزیده از میان هشت اثر منتخب دور نخست این مسابقه که زیر چاپ قرار دارند، توسط گروه‌های حرفه‌ای در روز‌های ۱۴ و ۱۵ اسفندماه در سالن مهر حوزه هنری خوانش خواهند شد.
وی با اشاره به توجه این رویداد به گنجینه ادبیات فارسی و مرجع قرار دادن آثار تاریخی و کهن ایران، بیان کرد: کارگاه «آموزشی-مشورتی» نیز برای شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقه با عنوان «اقتباس برای صحنه» با حضور هیئت داوران برگزار می‌شود.
مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: فراخوان دور سوم مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهار راه» نیز همزمان با اختتامیه دومین دوره این رویداد منتشر خواهد شد.
گفتنی است دکتر داریوش مؤدبیان، دکتر مهرداد رایانی مخصوص و دکتر محمدحسین ناصربخت، داوران دومین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهار راه» بودند. نمایشنامه‌های برگزیده دور نخست این رویداد نیز در قالب مجموعه کتاب‌هایی با عنوان «گوهر قلم» توسط نشر سوره مهر زیر چاپ قرار دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *