17:49

«هنری کویل» ستاره انگلیسی سریال «ویچر – The Witcher» که داستانی خیالی با الهام از قرون وسطاست از اتمام فیلمبرداری فصل سوم این مجموعه خبر داد. فصل‌های چهارم و پنجم این مجموعه پشت سر هم نوشته و فیلمبرداری می‌شود.
به گزارش ایرنا به نقل از مجله انگلیسی هلو مگزین، در مجموعه ویچر که فصل سوم آن را نتفلیکس در سپتامبر ۲۰۲۱ تمدید کرده بود و اکنون به پایان فیلمبرداری رسیده، هنری کویل- Henry William Dalgliesh Cavill در نقش گرالت از ریویا – یک شکارچی هیولا که به عنوان «ویچر» شناخته می‌شود – ایفای بازی می‌کند.
بیشتر شهرت کویل که از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده به خاطر بازی در نقش سوپرمن در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است.
داستان ویچر در یک جهان خیالی با الهام از قرون وسطی جریان دارد و به شرح زندگی گرالت از ریویا و پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده‌است.
لورن اشمیت Lauren Schmidt Hissrich تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی، مدیر اجرایی این سریال است.
فریا آلن و آنیا چالوترا دیگر ستارگان این سریال هستند.
هنری کویل در روز پایانی فیلمبرداری پیامی ویژه با بازیگران و گروه این مجموعه به اشتراک گذاشت.
او نوشت: این چه فصلی بود! من فقط می‌خواستم از همه شما به خاطر عزم و اراده‌تان در یک فیلمبرداری سخت تشکر کنم.
حساب توئیتری ویچر در پستی اعلام کرده که فصل‌های چهارم و پنجم این مجموعه هنری فانتزی نتفلیکس فیلمبرداری و پشت سر هم نوشته می‌شود.
ویچر توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایه مجموعهٔ کتاب به همین نام نوشته آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌است.
فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایه آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از سرگذشت‌نامه اصلی ویچر بودند. فصل دوم متشکل از هشت قسمت در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *