16:20

فیلمبرداری دومین قسمت از سینمایی «سونیک خارپشت» به فاصله چند روز از تولد ۳۰ سالگی شخصیت سونیک به اتمام رسید.
به گزارش ایرنا به نقل از سینمابِلِند (CinemaBlend)، پس از نزدیک به سه دهه حضور موفق در حوزه بازی‌های ویدئویی، پویانمایی‌های تلویزیونی و داستان‌های مصور، شخصیت محبوب سونیک سال گذشته سرانجام با فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) قدم به عرصه سینما گذاشت. اگرچه این فیلم نتوانست در گیشه جهانی جای کارآگاه پیکاچو را در صدر فهرست پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدئویی بگیرد اما در گیشه آمریکا در این شاخه رکورددار است. بنابراین چراغ سبز استودیو فیلمسازی پارامونت برای ساخت دنباله این انیمیشن چندان دور از انتظار نبود. فیلمبرداری سونیک خارپشت ۲ اواسط مارس (اسفند ۹۹- فروردین ۱۴۰۰) کلید خورد و این آخر هفته با گذشت تنها چند روز از تولد سی سالگی شخصیت سونیک به اتمام رسید.
اگرچه فیلمبرداری سونیک خارپشت ۲ در ونکوور کانادا روز ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) تمام شد اما هنوز چند صحنه مانده بود که باید در هاوایی ضبط می‌شد. حالا که تمام برداشت‌ها گرفته شده جف فولر، کارگردان پروژه، و دیگر اعضای تیم تولید باید مرحله پَس تولید از جمله تدوین و افزودن جلوه‌های ویژه را آغاز کنند.
قسمت دوم سونیک خارپشت از آنجا آغاز می‌شود که سونیک در ادامه ماجراهای قسمت اول همچنان با تام و مَدی واچووسکی در گرین هیلز زندگی می‌کند. وقتی تام و مدی به قصد سفر خانه را ترک می‌کنند، سونیک به آزادی و استقلالی که می‌خواست می‌رسد اما متاسفانه این آزادی عمل همزمان می‌شود با فرار دکتر روباتنیک از سیاره قارچی و همکاری او با ناکلز برای دستیابی به زمرد قدرت. سونیک و تیلز با هم متحد می‌شوند تا قبل از آن که این زمرد به دست نااهلان بیفتد آن را پیدا کنند.
سونیک خارپشت ۲، هشت آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) همزمان با فیلم قطار سریع‌السیر با بازی برد پیت اکران می‌شود. بن شوارتز، جیم کری، جیسون موموآ، جیمز مارسدن، تیکا سومپتر و لی مجدوب از بازیگران و صداپیشگان این فیلم هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *