18:19

تصویربرداری مجموعه مستند «شیفت کاری» به تهیه‌کنندگی حمید یادروج و کارگردانی محمد مرادی‌فخر درباره تلاش همه کادر درمان در دوران کرونا به پایان رسید.
به گزارش رسیده، حمید یادروج با اعلام این خبر افزود: تصویربرداری این مجموعه مستند ۱۰ قسمتی از اوایل اردیبهشت ماه آغاز و پس از ۳۶ جلسه تصویربرداری روز گذشته به پایان رسید.
وی در ادامه افزود: در این مجموعه که به موضوع کرونا پرداخته می‌شود، بر خلاف بسیاری از فیلم‌ها و مستندها که فقط به تلاش پزشکان و پرستاران می‌پردازد، در هر قسمت به یکی از حرفه‌های مرتبط با پزشکی مثل بیماربر، نمونه‌گیر آزمایشگاه، راننده آمبولانس، متصدی رختشورخانه، متصدی سردخانه، نگهبان و… پرداخته شده است. البته در این مستند به پزشکان و پرستاران که در خط مقدم این جبهه فعالیت می‌کردند، توجه ویژه‌ای شده است.
یادروج در ادامه بیان داشت: در این مجموعه که در قالب مستند داستانی ساخته می‌شود، علاوه بر شخصیت‌های واقعی که اتفاقات قابل تاملی در دوران کرونا برای آن‌ها افتاده، شاهد حضور بازیگران تئاتری هم هستیم که بر اساس داستان‌های واقعی در این سریال مستند ایفای نقش می‌کنند.
وی افزود: همزمان با تصویربرداری، تدوین این سریال مستند انجام شد و تاکنون حدود پنج قسمت از این سریال در مراحل نهایی آماده‌سازی است و تدوین قسمت‌های دیگر نیز ادامه دارد.
حمید یادروج در پایان با تشکر ویژه از مدیریت بیمارستان یاس و پرسنل این بیمارستان در همراهی با این پروژه، به مشکلات کار در محیط بیمارستانی اشاره کرد و گفت: در طول کار یکی از پزشکان و دو نفر از بازیگران و چند نفر از گروه تولید به کرونا مبتلا شدند و این موضوع روند تولید کار را کند کرد.
مجموعه مستند «شیفت کاری» در گروه خانواده شبکه دو سیما و به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می‌شود.
عوامل این مجموعه عبارتند از تصویربردار: حسین میرزایی، علی کوچک‌خانی، مدیر تولید: وحید یادروج، تدوین: محمد مرادی‌فخر، صدابردار: محمد زمانی، دستیار تصویر: مرتضی حفار، هماهنگی: سعید شهرابی‌فراهانی، دستیار کارگردان: الیاس محسنی، مشاور تهیه: محمدحسین ولایتی، روابط عمومی: سامان سلیمی، عکاس: سیدحمیدرضا هاشمی، دستیار تهیه: مجید محبی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *