12:08

فیلم سینمایی «کندی من» که در ژانر وحشت است، طبق پیش‌بینی‌ها در صدر گیشه این هفته قرار خواهد گرفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، پیش بینی می‌شود فیلم سینمایی «کندی من» محصول مشترک دو کمپانی یونیورسال و مترو گلدوین مایر، در گیشه این هفته که اولین هفته اکران این فیلم است، به فروش ۲۰ میلیون دلاری برسد و در صدر پرفروش‌ترین‌های هفته قرار بگیرد.
این فیلم که در ژانر ترسناک است، توسط نیا داکاستا کارگردانی شده و در گیشه روز جمعه از ۳ هزار و ۵۰۰ سینمایی که در اختیار داشت، ۹ میلیون دلار فروخت. انتظار می‌رود این فیلم تا پایان هفته ۱۱ میلیون دلار دیگر بفروشد. به این ترتیب «کندی من» در افتتاحیه خود فراتر از انتظار‌ها عمل می‌کند. با وجود نگرانی‌هایی که دلتا واریانت کووید ۱۹ به وجود اورده و تعداد سینمارو‌ها کاهش یافته است، «کندی من» می‌تواند شروعی قدرتمند داشته باشد.
این فیلم به نویسندگی و تهیه‌کنندگی جوردن پیل، کارگردان سرشناس ژانر وحشت، برداشتی جدید از یک افسانه قدیمی است که در آن گفته می‌شود اگر نام یک قاتل را پنج بار در آینه بگویید او احضار خواهد شد. در واقع این فیلم را می‌توان دنباله‌ای بر نسخه اولیه فیلم در سال ۱۹۹۲ دانست که به همین نام بود و برنارد رز کارگردانی آن را برعهده داشت.
«کندی من» به صورت انحصاری و تنها در سینما‌ها اکران می‌شود، استراتژی که اخیراً به فیلم‌ها کمک کرده است عملکرد بهتری در گیشه داشته باشند. همچنین بودجه تولید این فیلم تنها ۲۵ میلیون دلار بوده و این شانس را ایجاد می‌کند تا خیلی زود به سودآوری برسد. در فیلم «کندی من» یحیی عبدالمتین، کولمن دومینگو و تیونا پریس نقش آفرینی می‌کنند.
در رتبه‌های دیگر پرفروش‌های این هفته پیش بینی شده که فیلم سینمایی «مرد آزاد» به کارگردانی شان لوی، با نقش آفرینی رایان رینولدز ۱۲ الی ۱۴ میلیون دلار بفروشد و در رتبه دوم پرفروش‌ها قرار بگیرد. این فیلم سه هفته پیش اکرانش را آغاز کرده بود و در دو هفته گذشته در صدر گیشه قرار داشت.
«گشت پنجه ای» فیلم اقتباسی دیگر است که طبق پیش بینی‌ها در رتبه سوم قرار خواهد گرفت و با ۶ میلیون دلار دیگر مجموع فروش گیشه داخلی خود را به نزدیکی ۲۴ میلیون دلار می رساند. دو فیلم «گشت جنگلی» و «نفس نکش ۲» آثار دیگری هستند که لیست پنج تایی پرفروش این هفته را تکمیل خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *